Що вигадують маркетологи, аби підсадити дітей на цигарки
Небезпека на школярів чатує, буквально, у кількох метрах від шкіл. Маркетологи вигадують різні хитрощі, аби підсадити дітей на цигарки.
Продавці свідомо спокушають школярів, адже хитре розміщення тютюну на вітринах спонукає дітей звертати на нього увагу. Цигарки традиційно розміщують на нижніх полицях, тобто на рівні дитячих очей. До того ж, багато кіосків з тютюном та алкоголем розташовані за два кроки від школи.
Якщо для дітей солодощі є нормальними, то сигарети ставлять в один ряд, для того щоб психологічно впливати на дітей, аби вони розуміли, що це є нормально,
– розповіла координатор "Київ без тютюнового диму" Юлія Солоха.
Така прив'язка тютюну до солодощів підсвідомо діє на дітей.
Зараз активісти проштовхують законопроект, який заборонить розміщувати цигарки на вітринах. Аби не спонукати дітей до куріння. Однак активісти також закликають педагогів доступніше розповідати про шкоду тютюну.
Читайте також: В Україні хочуть змінити правила продажу цигарок: сигаретні кіоски можуть зникнути
За статистикою, у школі вперше пробують курити більшість дітей. Частина з них стає курцями до кінця життя.