Стартував десятий Український форум маркетинг-директорів
Десятий ювілейний форум українських маркетинг-директорів стартував у столиці.
Протягом двох днів майже 800 учасники будуть мінятися досвідом та встановлювати нові контакти.
"Ментори в цьому році вирішили, що головна тема − це маркетингове враження. Тому що український бізнес зараз конкурує в основному за споживача завдяки якісному сервісу, завдяки створенню цілісного клієнтського досвіду", − зазначила продюсер Українського форуму маркетинг-директорів Ірина Бондаренко.
Форум розділений на два напрямки: дискусійно-кейсовий та освітній. В програмі також майстер-класи з головних маркетинг-акцентів року. А в спеціальній зоні – Mentor's Corner відбудуться персональні консультації від провідних експертів ринку.
"Чим більше я дізнаюся України, тим більше вона мені подобається, тим більше я хочу приїжджати сюди. Я дізнався для себе щось нове. Багато в чому українські маркетологи можуть запропонувати щось нове частині світу, і, якщо чесно, це для мене великий сюрприз, приємна несподіванка", − сказав експерт шведського проекту Develop Your Business Петер Зашев.
Впродовж форуму учасники отримають знання, які мають практичну користь: використання сучасних технологій, доповнена реальність, "one-to-one-відео", 3d анімація та багато іншого.