У київському супермаркеті придумали цинічний спосіб обдурювати покупців

16 жовтня 2016, 20:05
Читать новость на русском

Продавці одного з київських супермаркетів придумали хитрий спосіб як дати "друге життя" продуктам, в яких вже вийшов термін придатності.

Як розповіла журналіст видання "Обозреватель", на полиці викладають протерміновані товари з новими наклейками, а термін придатності просто "виправляють" коректором.

"Проходила біля вітрини сирів повз покупця, який доводив щось представнику магазину. Вже біля вітрини інший представник супермаркету говорила своїм дівчатам "знову цей мужик прийшов". Повертаючись, я зупинилася біля них. Причина конфлікту: магазин виставляє на полички продукт, у якого давно закінчився термін придатності, переклеюючи при цьому нові наклейки. Покупець стверджував, що він вже скаржився на це, товар зняли, а після його відходу виставили на місце з новими наклейками. Помітно на фото, що заводський термін придатності замазаний коректором", – розповіла журналіст.

За її словами, представник магазину виправдовувалась, що вони писали лист на склад і відправляли товар. Однак, їм повернули сир в такому вигляді.

Читайте також: М'ясо тільки на свята. В Україні невпинно ростуть ціни на продукти харчування