В Мінінфраструктури розповіли, скільки доріг треба терміново ремонтувати
В Україні цей ремонт здійснюватимуть незалежні будівельні компанії, а не Укравтодор.
Його хочуть позбавити монополії, через те, що виконував свою роботу неякісно і розтратив державні гроші невідомо на що. Відповідний законопроект до парламенту подало міністерство інфраструктури. Тим часом водії і далі розбивають свої автівки на неякісних автошляхах.
Перевірити якість ремонту доріг у Київській області профільне міністерство довірило закордонним експертам. Результат експертизи — незадовільний.
Читайте також: ТОП-10 найгірших доріг України
Звіт міжнародних експертів передадуть в ГПУ. Щоб там перевірили, чи справді автодор неякісно ремонтував автошляхи. У самому ж міністерстві вважають, що корупцію на латанні доріг не подолати, поки існує монополія Укравтодору.
Щороку на латання дірок доводиться витрачати 40-60 мільярдів гривень. Однак, велика частина цих грошей йде на погашення мільярдних зобов'язань Укравтодору перед кредиторами.
Тому в уряді вважають, що краще створити незалежний страховий фонд. Туди мають увійти будівельні компанії, водії і представники місцевої та державної влади.