Укр Рус
30 жовтня, 11:30
2

Вегетаріанська гілка KFC і годівнички біля ресторанів: зелена ініціатива для свідомих споживачів

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ

Нещодавно бренд KFC долучився до світового тренду та започаткував повноцінну вегетаріанську лінійку продуктів. Так відвідувачі закладів мережі отримали ширший вибір страв із рослинними альтернативами м’ясу, основою яких є мікопротеїн.

Цей інгредієнт виготовляється з природного гриба, багатого на білок і клітковину, не містить холестерину та має значно нижчий вуглецевий слід у порівнянні з тваринними білками, інформує 24 Канал

До теми Голова на плечах, KFC в руках: як робити свідомий вибір і дбати про планету

Не дивно, що веджі-лінійка KFC швидко здобула популярність. Гості ресторанів високо оцінили вдало реалізовані позиції, які поєднують традиційні для KFC смаки, текстури та ситність із усвідомленим підходом до харчування та екології. Наразі ж мережа робить ще один важливий крок на підтримку нового меню – запуск промо-кампанії з пташиними годівничками, розміщеними біля ресторанів по всій Україні. 


KFC розвиває веджі-напрямок / Фото, надане 24 Каналу

Ідея полягає у тому, щоб наголосити на рослинному походженні нових страв, а також показати відповідальне ставлення KFC до довкілля. 

Ми прагнули, щоб ця кампанія була не просто маркетинговою історією, а й мала символічний зміст. Годівнички стали природним продовженням ідеї "зеленої гілки" – вони не лише асоціюються з нашими новими рослинними альтернативами у меню, а й нагадують про важливість відповідального ставлення бізнесу до довкілля, 
– зазначає Аліна Кіптик, СЕО франчайзі "Тесті Фуд". 


Кампанія має символічний зміст / Фото, надане 24 Каналу

Формат кампанії не лише підсилює екологічний меседж, а й розвиває інтерактивну складову та формує емоційний ефект для гостей. Адже годівнички дозволяють відвідувачам взаємодіяти з простором ресторанів і долучатися до піклування про природу. 

KFC вкотре демонструє готовність реагувати на актуальні суспільні запити і знаходити креативні способи створювати додаткову цінність для клієнтів.


Формат кампанії підсилює екологічний меседж / Фото, надане 24 Каналу

Годівнички на підтримку зеленого напрямку – це продумана ініціатива, яка допомагає мережі зміцнювати позиції на ринку, підтримувати репутацію соціально свідомого бренду та показує, як можна поєднувати нові продукти з оригінальними комунікаціями у сегменті швидкого харчування.