Цей інгредієнт виготовляється з природного гриба, багатого на білок і клітковину, не містить холестерину та має значно нижчий вуглецевий слід у порівнянні з тваринними білками, інформує 24 Канал.

До теми Голова на плечах, KFC в руках: як робити свідомий вибір і дбати про планету

Не дивно, що веджі-лінійка KFC швидко здобула популярність. Гості ресторанів високо оцінили вдало реалізовані позиції, які поєднують традиційні для KFC смаки, текстури та ситність із усвідомленим підходом до харчування та екології. Наразі ж мережа робить ще один важливий крок на підтримку нового меню – запуск промо-кампанії з пташиними годівничками, розміщеними біля ресторанів по всій Україні.


KFC розвиває веджі-напрямок / Фото, надане 24 Каналу

Ідея полягає у тому, щоб наголосити на рослинному походженні нових страв, а також показати відповідальне ставлення KFC до довкілля.

Ми прагнули, щоб ця кампанія була не просто маркетинговою історією, а й мала символічний зміст. Годівнички стали природним продовженням ідеї "зеленої гілки" – вони не лише асоціюються з нашими новими рослинними альтернативами у меню, а й нагадують про важливість відповідального ставлення бізнесу до довкілля,
– зазначає Аліна Кіптик, СЕО франчайзі "Тесті Фуд".


Кампанія має символічний зміст / Фото, надане 24 Каналу

Формат кампанії не лише підсилює екологічний меседж, а й розвиває інтерактивну складову та формує емоційний ефект для гостей. Адже годівнички дозволяють відвідувачам взаємодіяти з простором ресторанів і долучатися до піклування про природу.

KFC вкотре демонструє готовність реагувати на актуальні суспільні запити і знаходити креативні способи створювати додаткову цінність для клієнтів.


Формат кампанії підсилює екологічний меседж / Фото, надане 24 Каналу

Годівнички на підтримку зеленого напрямку – це продумана ініціатива, яка допомагає мережі зміцнювати позиції на ринку, підтримувати репутацію соціально свідомого бренду та показує, як можна поєднувати нові продукти з оригінальними комунікаціями у сегменті швидкого харчування.