"Який букет – такий і МІНуЕТ": на Київщині виник скандал через сексистську рекламу на білборді

15 січня 2024, 19:05
Читать новость на русском

В Ірпені, що у передмісті Києва, студія флористики Viva Flowers потрапила у скандал. Адже вони розмістили на білборді рекламу зі слоганом „Який БУКЕТ, такий і МІНуЕТ".

На білборді написали, що "мінует – це французький парний танець", проте українською він транслітерується на так, як написано в рекламі. Через інцидент депутат Ірпінської міської ради Артем Гурін вже написав депутатське звернення щодо цього.

Дивіться також Оголена жінка виявилася дружиною генерала: росіяни спричинили скандал з "листівками ЗСУ"

Що відомо про сексистську рекламу в Ірпені

Цього разу квітковий магазин пішов по стопах Карплюка та Щербини, які отримували уже штраф за вищезгадані рекламні оголошення, і випустив геніальний слоган "Який букет, такий і МІНуЕТ",
– написав депутат

Він додав, що вже подав скаргу у відповідні органи.

Звернення депутата через скандальну рекламу в Ірпені / Фото Гуріна 

Водночас на сторінці студії в інстаграмі ще немає ніяких коментарів щодо скандалу.

Проте в гугл-пошуку оцінка магазину впала. Станом на 18:30 15 січня становила всього 3 бали, хоч видання TheBuchaCity зазначало, що ще вранці 14 січня було 4 бали. 


Сексистська реклама в Ірпені / Фото Гуріна 

Варто зазначити, що французький танець menuet транслітерують як мЕнует. Проте на білборді написано саме "МІНуЕТ", що може нагадувати читачу про оральний секс. 

Зверніть увагу! У Ірпені не вперше виникають подібні скандали. Зокрема, у 2019 році рекламодавця "Домінет" оштрафували на 20 000 гривень за рекламу з лозунгом "Дам тобі вай-фаю". Окрім того, товариство, яке розміщувало рекламу житлового комплексу "Бургундія" сплатило 6 800 гривень штрафу за рекламу "Заходь до мене в спальню". 

Що каже закон України про подібну рекламу

  • В Україні заборонена реклама, яка має дискримінаційний характер. Зокрема, мовиться й про рекламу, що дискримінує за ознакою статі.
  • Так, у законі про рекламу мовиться, що реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності.
  • Якщо ви помітили подібну рекламу, то можете звернутись у Державну служба України з питань безпеки харчових продуктів,   Індустріальний гендерний комітет з реклами, Управління з питань дотримання прав дитини, недискримінації та гендерної рівності, Національну раду з питань телебачення і радіомовлення. У випадку порушення законодавства бізнес оштрафують.