Укр Рус
30 квітня, 16:34
2

Після реклами взуття на круасанах: у COOSH вперше відреагували на скандал довкола бренду

Основні тези
  • Український бренд COOSH опинився в центрі скандалу через рекламу з використанням круасанів, що викликала обурення серед українців.
  • Компанія перепросила, підкресливши, що зйомка мала естетичну мету, і всі круасани були з'їдені після фотосесії.
  • COOSH подякувала за зворотний зв'язок і видалила фото з соцмереж.
Скандал з COOSH Скандал з COOSH

Український бренд COOSH опинився в центрі скандалу після публікації реклами, де їхні балетки були сфотографовані на круасанах. Представники компанії швидко відреагували на хвилю критики, опублікувавши офіційне вибачення.

Повідомляє Show 24 з посиланням на інстаграм-сторінку бренду.

Цікаво 6 українських зірок, які зникли зі сцени на піку популярності: чому так сталось

Так, тисячі українців висловили обурення через неетичне використання хлібобулочних виробів у рекламі, де COOSH зробили фото своєї кремової балетки, що лежала поверх круасанів у сумці.

У відповідь на шквал критики команда бренду опублікувала заяву, де попросила вибачення перед аудиторією.

Ми щиро шкодуємо, що наша публікація викликала негативні враження. Ми з глибокою повагою ставимось до хліба та всіх виробів із пшениці, розуміючи їхню цінність, особливо в нинішній час. Наша мета не була в тому, щоб знецінити або зневажити продукт, за який наш народ зараз бореться та працює у складних умовах,
– йдеться у зверненні.

Представники COOSH підкреслили, що зйомка мала "виключно естетичну мету" і вони жодним чином не хотіли образити чиїсь почуття. Також команда запевнила, що всі круасани після фотосесії були з'їдені співробітниками компанії, щоб уникнути марнування їжі.

Як COOSH відреагував на хейт / Скриншоти з інстаграму

Важливо зазначити, користувачі соцмереж нагадали бренду, що ставлення до хліба в нашій країні особливе – диктатори й окупанти поколіннями відбирали хліб в українців, а зараз російські загарбники морять голодом українських військовополонених, відтак важливо це враховувати під час створення подібної реклами. 

У своєму зверненні команда COOSH подякувала всім, хто висловив свою думку, та запевнила, що врахує отримані відгуки на майбутнє. До того фото з соцмереж бренду вже видалили.