Їхній пік пройшов, – комік Дмитро Носов висловився про популярність "Кварталу 95"
Співзасновник проєкту Standup UA та комік Дмитро Носов висловився про популярність "Кварталу 95", "Дизель Шоу" і схожих гумористичних проєктів. Він відповів, чи може стендап конкурувати з телевізійними шоу, які українці дивляться протягом багатьох років.
За словами коміка, актори "Кварталу 95" мають змогу розвивати свій бренд поза шоу. Зірок запрошують на знімання фільмів, серіалів та інших проєктів.
Не пропустіть Майстерно все зробив, – комік Тарас Яремій сказав, чи помирився з MELOVIN після жартів про ЛГБТ
Носов впевнений, якщо забезпечити таку можливість стендап-комікам, то вони зможуть навіть стати популярнішими за "Квартал 95". Однак, ці шоу мають бути цікавими як для дорослих, так і для підлітків.
Стендап повинен мати середовище, в якому коміки розвиваються і зростають. Якесь шоу, де буде не тільки стендап, а й інші гумористичні формати. Якісь програми, які буде цікаво дивитися як дорослим, так і молоді. Тоді, звісно, стендап зможе конкурувати,
– зазначив Дмитро.
Повне інтерв'ю з Дмитром Носовим читайте в рамках проєкту "Інтерв'ю24".
Гуморист додав, що популярність "Дизель Шоу", "Мамахохотала–шоу" і "Кварталу 95" вже не така, як раніше. Українці продовжують слідкувати за творчістю акторів, оскільки не мають альтернативи, на думку Носова.
Їхній пік, мені здається, пройшов. Просто досі є люди, які дивляться телевізор, а там нема з чого обирати. До того ж це дивились роками, і це своєрідна звичка,
– поділився комік.
Нагадаємо, колега Дмитра, гуморист Тарас Яремій висловлювався про місце стендапу в українському шоубізнесі. Він заявив, що варто давати комікам "поле для розвитку в медіасфері".