Укр Рус
8 серпня, 18:13
4

Катерина Кухар стала обличчям рекламної кампанії українського виробника енергообладнання "КОЛВІ"

АКТУАЛЬНО

Народна артистка України, прима-балерина Національного академічного театру опери та балету України Катерина Кухар стала обличчям рекламної кампанії українського виробника промислового теплового обладнання "КОЛВІ".

Влітку в столиці з'явились об'єкти зовнішньої реклами, на яких кияни та гості столиці мають змогу побачити приму-балерину в розкішному червоному сценічному образі на фоні блакитного полум'я, яке символізує профіль діяльності компанії "КОЛВІ", інформує Show 24.

Буде цікаво Вишукані кадри: прима-балерина Катерина Кухар заінтригувала образом у весільній сукні

У рекламній кампанії прагнули створити атмосферу тепла / Фото, надані 24 Каналу

 У коментарі Катерина Кухар зазначила, що ідея цієї рекламної кампанії виникла спонтанно. З початку повномасштабного вторгнення та поступового відновлення навчального процесу, Київський державний фаховий хореографічний коледж імені Тетяни Таякіної, керівницею якого є Катерина, звертався по допомогу до меценатів, які сприяли б переобладнанню укриття для учнів та студентів. 

Катерина Кухар стала обличчям рекламної кампанії "КОЛВІ": дивіться відео

Олександр Крошка, який очолює благодійну організацію "КОЛВІ", відгукнувся, та фактично за тиждень занедбане укриття перетворилось на порівняно комфортний блок. А восени компанія зголосилась вже з допомогою в утепленні фасаду гуртожитку коледжу. 

Тому, до речі, обрані гасла компанії – "Для теплих справ" та "Гріє на сцені" – не є виключно маркетинговими, а цілком відповідають справжнім справам,
– зазначила Катерина Кухар. 

Крім зовнішньої реклами, відзняли відеоролик, повна версія якого є на каналі "КОЛВІ". Скорочена ж версія демонструється на початку відеоматеріалів на ютуб-каналі інформаційного видання "Українська правда".

Ролик містить в собі декілька сюжетів, зокрема:

  • сцену в медичному закладі,
  • сцену навчального процесу в шкільному освітньому закладі,
  • процесів проєктування та будівництва,
  • безпосередньо танець Катерини Кухар.

У "КОЛВІ" пояснюють, що ідея полягала в тому, щоб відобразити ті сфери, у яких використовується обладнання, яке виробляє компанія. 

Як пояснив Олександр Крошка, основний вид діяльності "КОЛВІ" – виробництво промислових газових котлів та транспортабельних блочно-модульних котелень, які використовуються для забезпечення теплом освітніх установ, закладів охорони здоров'я, житлових кварталів та різноманітних об'єктів соціальної-культурної сфери населених пунктів.

Олександр Крошка розповів деталі / Фото, надане 24 Каналу

"У рекламній кампанії ми прагнули створити атмосферу затишку та тепла, водночас продемонструвавши ті основні напрямки, за якими "КОЛВІ" працює останніми роками, адже всі ми розуміємо, що критично-важлива інфраструктура в умовах агресії є пріоритетною для захисту, шляхом забезпечення децентралізованого теплопостачання", – зауважив Олександр Крошка. 

Власне, з 2022 року у співпраці з міжнародними донорами, органами місцевого самоврядування та центральними органами виконавчої влади ми працювали саме над тим, щоб максимально убезпечити стабільне функціонування таких об'єктів за обставин енерготерору, який влаштовує ворог. Тому, особливо приємно було, що Катерина, дізнавшись про те, що ми готуємо рекламну кампанію, відразу погодилась взяти в ній участь та знайшла час у щільному графіку, 
– додав він.

Олександр Крошка поділився секретом кампанії – узгоджуючи графік зйомок, виявилось, що єдиним днем, у який вдається всіх і все синхронізувати, припадає на 8 березня. 

"Для нас це був новий досвід, виявляється кіновиробництво – це далеко не розвага, і попри всі ці обставини, Катерина залишилась непохитною та професійною. Безумовно, для нашої компанії це велика честь та гордість, що зірка балету світового рівня долучилась до підтримки українського бізнесу", – підсумував Олександр.

Компанія "КОЛВІ" ексклюзивно для нашого видання надала матеріали з перебігу знімального процесу.

Бекстейдж зі зйомок / Фото, надане 24 Каналу

Два роки поспіль Олександр Крошка, як справжній чарівник, втілює приклад соціально відповідального бізнесу. Його підтримка учнів та студентів коледжу, є не лише фінансовою допомогою, це справжній приклад турботи про майбутнє українського мистецтва, наших дітей та українців, – зазначила Катерина Кухар.

Вона підсумувала, що це вчинок справжнього чоловіка, людини з великим серцем, що в прямому й переносному сенсі зігріває українців.