slotoking розповів про ідейний та креативний бік створення РК "Шукаємо 11 королів"
Джерело:
slotokingУ жовтні українське ліцензійне онлайн-казино slotoking святкував свій день народження. Спеціально на честь цієї події на сайті розпочалася нова рекламна кампанія "Шукаємо 11 королів".
Згідно з її концептом, на сайті запустили 6-тижневий турнір з різноманітними змаганнями: роздача бонусів, змагання за результатами, колесо Фортуни з призами, перегони, подарункові бокси, турнір по балах.
Дивіться також На честь дня народження онлайн-казино slotoking шукає 11 королів
Окрім цього, за підсумком 6 тижнів буде сформовано таблицю лідерів на 1500 місць, в якій перші 11 учасників з найкращими результатами і стануть Королями. Вони отримають особливу позначку у своєму ігровому профілі, а також незвичайні призи.
За ідейну основу всієї рекламної кампанії були взяті роздуми про те, як би виглядало середньостатистичне середньовічне королівство, якби ним правили 11 королів. Історії відомі випадки створення уній (правління двох монархів), тріумвіратів (правління трьох монархів), але щоб більше – такого не бувало.
Ця ідея була розроблена командою слотокінг разом з креативною агенцією Shots, з якою вони співпрацювали над попередніми кампаніями. За організацію знімального процесу відповідала компанія Limelite.
Як відбувалися зйомки відеоролика у рамках РК "Шукаємо 11 королів"
У новому рекламному ролику головні герої уявляють себе жителями королівства з потужною монархією з 11 королів та королев. Через його призму креативна команда вирішила показати, як комічно це виглядало б, якби існувало колись насправді.
Зйомки нового рекламного ролика / Фото slotoking
При підготовці до зйомок перед командою постала нелегка задача: знайти локацію, в якій можна було б відтворити цю історичну епоху. Основною проблемою стало те, що місце для зйомок мало бути розташоване в межах Києва, оскільки напружений знімальний графік не дозволяв обрати більш віддалені локації. Після декількох днів скаутингу було вирішено, що найкращим варіантом, який відповідав би більшості критеріїв, стала Київська фортеця, а саме її частина, більш відома під назвою "Косий капонір".
Проте для подібного роду ідей знайти локацію недостатньо. Для того, щоб передати весь антураж епохи Середньовіччя, креативній команді необхідно було також оживити це місце. Так, на території Київської фортеці був побудований середньовічний ринок із прилавками з різноманітними товарами та худобою – курми, гусьми, кіньми.
У зйомках брала участь велика кількість акторів, для яких шукали вбрання у студіях та театрах по всій Україні. А як королівська карета, яку запаркували посеред ринку, був використаний справжній транспортний засіб XVIII століття.
Останні штрихи було доповнено за допомогою комп'ютерної графіки – на цей процес пішов понад місяць.
Ролик, створений у рамках рекламної кампанії "Шукаємо 11 королів": дивіться відео
Ролик, створений креативною командою слотокінг у рамках рекламної кампанії "Шукаємо 11 королів" – ще один приклад надзвичайно високого рівня відеовиробництва в Україні.
Більш того, зйомки рекламних кампаній на території України популярні й серед багатьох світових брендів: Apple, BMW, Lacoste, Nike, Google, Mercedes та інші – цей перелік може бути дуже довгим. Враховуючи це, особливо цікаво спостерігати за подальшим розвитком сфери відеовиробництва в Україні.
Рекламна кампанія "Шукаємо 11 королів" тривала з 2 жовтня по 12 листопада 2023 року. З деталями та правилами участі можна ознайомитись на сайті slotoking.ua.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (Рішення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей №150 від 12.04.2021). Строк дії ліцензії 5 років.