Apple Watch популярніші за швейцарські годинники
Із ростом популярності смарт-годинників класичні моделі починають здавати позиції на ринку. За даними аналітичного агентства Strategy Analytics, за підсумками 2019 року натільна електроніка Apple обійшла за продажами всіх іменитих швейцарських виробників.
Дані дослідження
До теми: Розумний годинник від Nokia: гаджет можуть представити на MWC 2020
Згідно з опублікованою статистикою, в 2019 році Apple продала 30,7 мільйона розумних годинників – на 36% більше, ніж роком раніше.
Для порівняння, поставки годинників великих швейцарських брендів, включаючи Swatch, Tissot і TAG Heuer, склали 21,1 мільйона примірників за той же період.
Вперше Apple обігнала швейцарські бренди за продажами ще в 2017 року, але лише два роки по тому продажі розумних годинників були визнані рекордно стабільними в кожному сезоні.
Де найкраще продавалися Apple Watch
За даними аналітиків, найбільшою популярністю Apple Watch користуються в Північній Америці, Західній Європі та Азії. Аналогові ж годинники зараз затребувані в основному представниками старших поколінь.
Як Apple Watch вдалося стати лідером ринку
Агентство припускає, що традиційні моделі відстають від натільної електроніки через наявність у Apple ширших каналів поширення і політики компанії, орієнтованої на отримання визнання молодіжної аудиторії.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно