Британський уряд зібрався воювати з наскрізним шифруванням у додатках: як і навіщо
Джерело:
Rolling StoneУряд Великої Британії, вирішив виступити проти наскрізного шифрування в мобільних додатках, яке захищає листування й дані користувачів. Для цього запустять відповідну рекламну кампанію.
Як пише джерело, чиновники хочуть налаштувати громадян проти даної технології. Її представлятимуть потенційною загрозою безпеці дітей.
Цікаво The Wall – безмежний футуристичний дисплей для бізнес-потреб
Що відбувається
Основна мета кампанії, за даними Rolling Stone, – зрив планів Facebook по впровадженню наскрізного шифрування в Messenger.
Що таке наскрізне шифрування
Це шифрування, яке ще називають end-to-end encryption, при якому лише користувачі, які ведуть діалог, мають доступ до повідомлень, оскільки криптографічні ключі для дешифрування даних знаходяться лише на їхніх пристроях, а не на серверах компанії, яка надає послуги.На сьогодні наскрізне шифрування вважається найбезпечнішим способом приватного спілкування в інтернеті.
Для реалізації своєї ініціативи МВС Британії розпочало співпрацю з одним з кращих рекламних агентств M&C Saatchi.
Кампанія включатиме:
- бліц-рекламу на телебаченні,
- агітацію з боку британських благодійних організацій та правоохоронних органів,
- заклики до дії, щоб громадськість безпосередньо зверталася до технологічних компаній.
Ми залучили M&C Saatchi, щоб об'єднати безліч організацій, що поділяють наші побоювання з приводу впливу наскрізного шифрування на нашу здатність забезпечити безпеку дітей,
– цитує видання заяву представника Міністерства внутрішніх справ.
В рамках ініціативи планується змусити громадськість "турбуватися". Один з рекламних трюків: дорослого і дитину (обоє актори) помістять до скляної коробки, при цьому дорослий "розуміюче" дивиться на дитину, коли скло стає чорним.
У презентації, підготовленій урядом Великобританії для залучення потенційних партнерів по некомерційній коаліції, на одному зі слайдів наголошується, що "більшість населення ніколи не чула" про наскрізне шифрування, а значить, "людей можна легко переконати" в цьому питанні.
На проведення кампанії уряд виділив 534 000 фунтів стерлінгів (730 500 доларів).
Кампанія повинна початися вже у січні. Кілька джерел підтвердили, що групи з захисту конфіденційності вже планують контркампанію.