Cambridge Analytica, що незаконно отримала дані мільйонів користувачів Facebook, закривається

2 травня 2018, 22:34
Читать новость на русском

Британська фірма Cambridge Analytica, яка незаконно отримала персональні дані 87 мільйонів користувачів соціальної мережі Facebook, припиняє свою роботу. Компанію звинуватили у незаконному використані даних користувачів соцмережі.

Про це йдеться у прес-релізі Cambridge Analytica.

Читайте також: Черговий скандал з Facebook: соцмережа продовжує збирати персональні дані користувачів

Незважаючи на незмінну впевненість компанії у тому, що співробітники Cambridge Analytica діяли етично і законно, розголос у медіа зробив недоступними для нас усіх клієнтів та постачальників. У результаті більше неможливо продовжувати керувати компанією та бізнесом,
– мовиться у прес-релізі.

Соціальна мережа Facebook, як повідомляє BBC, відмовилася коментувати закриття Cambridge Analytica.

Зазначимо, компанія отримала доступ до персональних даних мільйонів людей-користувачів Facebook, щоб дізнатися про їхні вподобання та пропонувати релевантну рекламу. Головна мета – вплив на голоси американців під час виборів президента США у 2016 році.

Нагадаємо, компанія Cambridge Analytica, яку звинувачують у незаконному використанні особистих даних 87 мільйонів користувачів Facebook, заперечує цю інформацію. І переконує, що за контрактом мала доступ до даних тільки 30 млн користувачів та видалила дані, як тільки про це попросив Facebook.

Що відомо про скандал із витоком приватних даних із Facebook? Нещодавно стало відомо про витік даних із приватних профілів у Facebook. Жертвами стали понад 50 мільйонів сторінок. Доступ до цих даних отримала приватна компанія з аналізу даних Cambridge Analytica (CA).

Це стало можливим завдяки додатку thisismydigitallife, який у 2014 році створив Олександр Коган, професор Кембриджського університету Великобританії. Додаток пропонував сотням тисяч юзерів пройти психологічний тест. Окрім результатів тестування, користувачі також дозволяли обробляти дані про своїх друзів із соцмережі. Так було зібрано відомості із близько 50 мільйонів профілів.

Інформацію у Когана і викупила Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією Дональда Трампа під час виборів у 2016 році.