Citroën представила концепт міського транспорту майбутнього
Джерело:
New AtlasФранцузький автовиробник представив концепт Citroën Skate – самохідної електричної платформи, на яку можна встановити різноманітні типи відсіків, в залежності від завдання. Фургон пересувається вулицями безшумно, не поспішаючи, на сферичних покришках, і може працювати цілодобово, поповнюючи запас енергії за рахунок індукційних котушок.
Як працює концепт Citroën
За задумом інженерів Citroën, максимальна швидкість платформи Skate не перевищуватиме 25 км/год, а в деяких варіантах збірки – всього 5 км/год. Довжина конструкції, призначеної для руху по вулицях міста, 2,6 метра, ширина 1,6 м, висота 51 см.
Цікаво Rolls-Royce представив перший електромобіль та пообіцяв перейти на електротягу до 2030 року
Гідравлічна підвіска зробить рух ще м'якшим та безшумним. Колеса були розроблені у співпраці з компанією Goodyear – вони кулясті і обладнані маленькими електромоторами, що наділяє платформу здатністю переміщатися в будь-якому напрямку.
Компанія представила три варіанти модулів для Skate. Кожен з них можна встановити на платформу за 10 секунд, два з них були сконструйовані разом з мережею готелів Accor.
- Модуль Sofitel En Voyage нагадує оздоблення номера "люкс" з дерев'яною інкрустацією стін, склом, оксамитом і вишуканими меблями. Є бар, аудіосистема і сенсорний екран для відеоконференцій. Розрахований на трьох пасажирів. Багаж поміщається в окремий відсік, а РК-дисплей повідомляє прогноз погоди, останні новини і час до місця призначення.
- Другий модуль, створений разом з Accor – Pullman Power Fitness. Як випливає з назви, він пропонує можливість переміщатися по місту, тренуючись. Всередині можна розмістити гребний або велотренажер. Скляний міхур забезпечує приватність, але не заважає милуватися видами. На голографічному екрані за тренуванням стежить цифровий фітнес-тренер. До речі, зусилля, витрачені на тренажері, допомагають живити акумулятор, стверджують розробники.
- Третій варіант – JCDecaux City Provider – натхненний вуличними меблями. Закрита кабіна з зеленим склом забезпечує усамітнення, а відкрита зона з протилежного боку, укрита від негоди, дає можливість роздивлятися навколо. Він розрахований на п'ять пасажирів і обладнаний зарядні пристрої та інтерактивними дисплеями для планування подорожей та туристичної інформації.
Платформа Citroën для міського транспорту майбутнього: дивіться відео