Дзвінки знову працюють: компанія "Київстар" відреагувала на збої в роботі мережі
У четвер, 3 лютого, українці зіткнулися зі складнощами у роботі мережі "Київстар". Компанія перепросила та повідомила, що докладає усіх зусиль для вирішення проблем зі зв'язком.
Проблеми зі зв'язком
Абоненти оператора в усій країні зіштовхнулися з різноманітними складнощами в роботі сервісів "Київстар". Люди не могли здійснювати дзвінки, перевіряти стан рахунку, не працював сайт компанії та портал "Мій Київстар".
З чого все почалося Збій в мережі "Київстар": українці скаржаться на проблеми зі зв'язком
Реакція "Київстар"
Спершу представники компанії відповідали в коментарях на повідомлення абонентів, та згодом компанія опублікувала на своїй фейсбук-сторінці повідомлення про те, що працює над вирішенням проблем.
Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі "Київстар" знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично,
– повідомили у компанії.
У компанії також зазначили, що продовжать відповідати на скарги абонентів у соцмережах почергово, однак коментарі до конкретного допису вимкнуті.
Повний текст публікації "Київстар":
Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс.
Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює.
Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично.
На ваші питання ми відповідатимемо в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному.