Facebook вмовлятиме користувачів дозволити збір даних для реклами

2 лютого 2021, 14:06
Читать новость на русском

Facebook вкрай негативно зреагувала на впровадження Apple функції "Прозорість відстеження в додатках" в iOS 14, яка дозволяє користувачам заборонити збір даних про їх активність додатками від сторонніх розробників. Компанія намагається знайти рішення, оскільки може втратити значну частину прибутку.

Джерело: MacRumors

Власники iOS-пристроїв з актуальною версією програмного забезпечення при запуску програм, що збирають дані, бачать інформаційне вікно, що дозволяє заборонити або дозволити відстеження їхньої активності в мережі.

Цікаво Ілон Маск контролює чверть усіх активних супутників на орбіті

Реакція Facebook

Після низки публічних заяв про навмисну шкоду бізнесу та звинувачень в антиконкурентній поведінці у бік Apple, компанія Facebook, судячи з усього, вирішила змінити стратегію. Соціальна мережа спробує переконати користувачів добровільно дозволити відстеження їхніх дій.

Зокрема у додатку Facebook з'явиться інформаційний екран, що розповідає про те, як соціальна мережа використовує персоналізовану рекламу, яка, за її словами, підтримує малий бізнес і дозволяє сервісу залишатися безкоштовним. Водночас Facebook попереджає, що в разі відмови від збору персональних даних користувачі все одно будуть бачити рекламу, проте вона буде менш актуальною.


Facebook питатиме дозволу у користувачів на збір даних / Фото MacRumors

Зараз Facebook готує позов проти Apple через нові правила конфіденційності. Компанія заявляє, що впровадження функції "Прозорість відстеження в додатках" завдає шкоди її бізнесу та бізнесу її партнерів, а поведінка Apple є антиконкурентною.