Huawei офіційно продала бренд Honor: яка мета

17 листопада 2020, 11:42
Читать новость на русском

Китайський виробник Huawei офіційно продав свій бренд Honor. Обидві компанії відомі випуском смартфонів, але для різної аудиторії. Honor позиціонував себе як молодіжний бренд з доступнішими девайсами.

Про це сказано у звіті компанії Zhixin New Information Technology, яка придбала Honor, повідомляє Gizmochina.

До теми HarmonyOS з'явилася дата анонсу фірмової ОС Huawei для смартфонів

Подробиці про те, скільки коштує придбання, не розголошують. Однак, експерти називають цифру у 15 мільярдів доларів.

Причина

Джерела стверджують, що до продажу бренду Huawei підштовхнули жорсткі санкції з боку США. таким чином китайський виробник прагне, щоб цей успішний бренд міг розвиватися самостійно.

Якщо план Huawei спрацює, то Honor під керівництвом іншої компанії зможе без проблем закуповувати комплектуючі у різних компаній і використовувати сервіси Google.

Як свідчить спільна заява обох виробників, зміна власника не вплине на напрямок розвитку Honor або роботу керівників і талановитих команд. Він буде слідувати правилам ринку і чесно конкурувати за ті ж можливості для бізнесу.

Що відомо про Shenzhen Zhixin New Information Technology?

Це консорціум з 30 китайських компаній, деякі з них підтримує китайський уряд. Так, Shenzhen Smart City Development Group володіє 98,6% акцій, в той час як Шеньчженське державне товариство з розвитку приватного акціонерного капіталу з розвитку активів володіє 1,4% акцій.