Ілон Маск задумався над створенням власної соцмережі: навіщо вона йому

27 березня 2022, 16:03
Читать новость на русском

Ілон Маск дуже активний у твітері. Його обліковий запис, у якому від постійно спілкується з аудиторією, має понад 79 мільйонів підписників. 26 березня він підняв питання про створення нової соцмережі.

Все почалося з його твіта, в якому він запитав аудиторію, чи дотримується Twitter принципів демократії та свободи слова. Понад 70 відсотків людей, з двох мільйонів, які проголосували, відповіли "ні".

Цікаво Росія може спробувати знищити супутники Starlink на орбіті, але Ілон Маск знає, що з цим робити

Нова соцмережа від Ілона Маска?

Після цього мільярдер процитував свій твіт, натякнувши, що Twitter "підриває демократію".

"Враховуючи, що Твіттер де-факто служить публічною міською площею, недотримання принципів свободи слова докорінно підриває демократію. Що слід зробити?"

Буквально через три хвилини послідував ще один твіт:

"Чи потрібна нова платформа?" – запитує Маск.

Повідомлення на цей момент набрало понад 40 тисяч відповідей. Деякі користувачі пропонують просто купити твітер й змінити сервіс таким чином, щоб відповідати баченню Маска й усім принципам демократії. Таку пропозицію, наприклад, висунув CEO транспортно-експедиторської та митно-брокерської компанії Flexport Райан Петерсен. 

  • Деякі користувачі приєднуються до цієї думки, інші ж називають її марною тратою грошей, адже "навіщо купувати соцмережу за 30 мільярдів, якщо можна створити нову за 30 мільйонів".
  • Треті роздумують над тим, наскільки доцільною є розробка нової платформи – мовляв, буде дуже важко перевести людей зі звичних їм сервісів на новий, особливо якщо там не буде їхніх друзів.
  • У цьому плані мусимо не погодитися з автором, адже приклад соцмережа Clubhouse показує, що це цілком можливо. Лише одна поява Ілона Маска на цій платформі зробила її мегапопулярною принаймні на деякий час.
  • Ім'я Маска здатне залучити людей до будь-чого. Тому його власна соцмережа безумовно швидко набиратиме аудиторію, поширюючись не лише через рекламу та новини, а й за допомогою "сарафанного радіо".

Незрозуміло тільки, наскільки серйозними є такі розмови з боку підприємця. Його часто критикують через твіти. Зокрема й тому, що вони сильно впливають на ринок криптовалют. Він не раз скаржився, що через свою публічність мусить обмежувати себе у висловлюваннях. Можливо, нова соцмережа дала б йому трохи більше свободи.

До речі, нещодавно власну соцмережу запустив Дональд Трамп. Сервіс Truth миттєво очолив список найпопулярніших додатків App Store.