Новий сервіс стежить за поглядом, щоб користувач не відвертався від реклами

15 лютого 2022, 15:05
Читать новость на русском

Джерело:

Vice Motherboard

Кіносервіс MoviePass буде відстежувати погляд користувачів. При перегляді реклами клієнти будуть заробляти віртуальну валюту, яку можна витратити на фільми. Але відводити погляд від роликів не можна.

Якщо ви раптом відчули себе як в одній із серій "Чорного дзеркала", то це не випадково. Саме такий сюжет уже обігрували творці цього популярного серіалу.

Цікаво Нова революція: один терабайт даних передали всього за секунду на відстань одного кілометра

Що відомо

  • Презентація сервісу MoviePass 2.0 відбулась 10 лютого. Саме так, це вже друга версія додатку, адже раніше компанія, яка запускала його в дещо іншому вигляді, збанкрутувала. 
  • Глава сервісу Стейсі Спайкс заявив, що тепер користувачі зможуть заробляти віртуальну валюту (кредити), яку потім зможуть витратити на похід у кіно.
  • Головна умова для цього — подивитися рекламу, не відволікаючись і не відкладаючи телефон.
  • Щоб забезпечити виконання цієї вимоги, MoviePass буде використовувати технологію розпізнавання облич і відстеження напрямку погляду, щоб переконатися, що люди не відривають погляд від екрана під час трансляції роликів.
  • Якщо клієнт відведе погляд або відкладе телефон — реклама перейде в режим паузи.
  • Спайкс не уточнив, скільки потрібно подивитися реклами для заробітку достатньої кількості кредитів на один реальний квиток у кіно.

У 2019 році він запустив схожу концепцію, сервіс PreShow, у якому можна було отримувати безплатні квитки в кіно, переглядаючи "15-20-хвилинне попереднє представлення", що складалося з "розважального фірмового контенту". Однак у 2020 році компанію спіткало банкрутство. На момент подання заяви про банкрутство MoviePass в ній говорилося, що відносно компанії ведуться розслідування з боку Федеральної торгової комісії, комісії з цінних паперів і бірж, чотирьох окружних прокурорів Каліфорнії та генерального прокурора Нью-Йорка. У червні минулого року вдалося домовитися з Федеральною торговою комісією США й укласти мирову угоду з окружними прокурорами Каліфорнії. У листопаді 2021 року Спайкс викупив компанію назад.