Продажі смартфонів у Росії в березні впали вдвічі

5 квітня 2022, 10:25
Читать новость на русском

Обсяг продажів смартфонів у Росії за березень обвалився вдвічі. Про це повідомляють російські ЗМІ з посиланням на дані неназваної компанії-партнера кількох виробників електроніки. Експерти вважають, що за підсумками року продажі теж можуть скоротитися вдвічі.

Як повідомляє 24 канал, у період з 7 по 13 березня у Росії було продано 380 тисяч смартфонів. Для порівняння, у період з 14 по 20 лютого на території країни реалізовано 744 тисяч смартфонів, а з 21 по 27 лютого – 703 тисяч пристроїв. Це означає, що у порівнянні з показниками до вторгнення Росії в Україну та запровадження санкцій проти Росії обсяг продажів скоротився майже вдвічі.

Не пропустіть Виробники смартфонів почали вимагати передоплату за постачання до Росії

За попередньою оцінкою, обсяг реалізованих у Росії смартфонів у березні знизився на 18% у порівнянні з показником за аналогічний період роком раніше.

Представники однієї з великих мереж з продажу техніки у Росії розповіли про те, що до кінця березня пік інтересу до флагманських смартфонів зійшов нанівець, а попит при цьому перерозподілився на середній та нижній цінові діапазони.

У середньому та нижньому цінових сегментах традиційно широко представлені смартфони китайських виробників. Взагалі частка китайських брендів на російському ринку останніми тижнями досягла 55-60% в штуках, що на 50% більше, ніж минулого року. Такий ріст можна пояснити тим, що більшість виробників смартфонів приєдналися до санкцій та покинули Росію.

Техніка у Росії значно подорожчає

Від початку березня відвантажувальна вартість цифрової техніки з боку вендорів та дистрибуторів у зросла на 30 % для російських закупівельників.

Наразі Росія покладає чималі надії на ринок Азії. Завдяки смартфонам з Китаю ціни можуть дещо стабілізуватися.

Тим часом Росія по суті легалізувала "сірий" імпорт техніки в країну. Згідно з нещодавнім розпорядженням. Фактично тепер в Росії дозволили ввезення техніки без отримання дозволів від правовласника, виробника чи дилера.