Розпродаж у День Холостяка: Alibaba встановив рекорд з продажів
11 листопада відбувся масштабний щорічний розпродаж у День Холостяка. Завдяки знижкам Alibaba (до складу якого входить майданчик AliExpress) встановив рекорд з продажу.
Як пише видання TechCrunch, за 24 години розпродажів через його платформи торговці продали товарів на загальну суму в 38,4 мільярда доларів. Таким чином сервіс побив минулорічний рекорд у розмірі 30,7 мільярдів доларів.
Цікаво: На скільки зросли замовлення українців із AliExpress від початку року: дані Укрпошти
Для порівняння, сервіс Amazon за весь третій квартал 2019 року заробив 35 мільярдів доларів.
Що купували найактивніше? Як розповіли у компанії, найбільш продаваними були 5G-смартфони Huawei Mate 30 Pro і iPhone 11 Pro, а також товари з категорії "мода".
Загалом, у розпродажах взяли участь понад півмільярда осіб з усього світу. Зокрема, активно купували продукцію на Aliexpress і українці. Така активність навіть призвела до збою у роботі Приватбанку – не працював мобільний додаток.
Що таке День Холостяка? Це китайський аналог Чорної п’ятниці. Він відбувається щороку 11 листопада (11.11). На відміну від розпродажів у США чи Європі, День Холостяка проходить набагато масштабніше. У деяких магазинах знижки могли сягати до 90%.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно