Творці браузера Firefox запустили "етичний" блокувальник реклами

25 березня 2020, 14:16
Читать новость на русском

"Війна" між творцями "адблоків" та рекламодавцями триває в мережі не один рік. Перші знаходять все нові методи позбавлення інтернет-сторінок від настирливих банерів, а другі, в свою чергу, нерідко обмежують функціональність сайтів при виявленні таких розширень. Розробники Mozilla запропонували компромісне рішення, покликане примирити користувачів браузерів з власниками ресурсів.

За заявою розробників, новий сервіс Better Web, створений за участю стартапу Scroll, дозволить переглядати популярні ресурси без відображення реклами, розповідає Techradar.

Цікаво Українці розробляють додаток, що попереджатиме про ймовірність зараження Covid-19

Нове слово у блокуванні реклами

Творці Scroll стверджують, що результати роботи нової схеми перегляду веб-сторінок виявилися багатообіцяючими, і в майбутньому можуть принести видавцям більше грошей, ніж показ реклами.

За статистикою, деякі користувачі свідомо не встановлюють "антибанерні" розширення з метою підтримки улюблених сайтів – і таке рішення може стати альтернативою, яка влаштує обидві сторони.

Сервіс прибирає рекламу та банери зі сторінки

Ціна

Сервіс, як виявилося, не безкоштовний. Обійдеться таке задоволення в 2,49 доларів за місяць – частина доходів від підписки буде перерахована власникам, які беруть участь в проєкті сайтів. Бета-версія розширення вже доступна в США для користувачів, що зареєстрували обліковий запис Firefox.

У перспективі географія сервісу буде розширена і на інші регіони, а вартість підписки імовірно зросте до 4,99 доларів на місяць.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно