В Україні визначили переможців Cinema Challenge Hackathon, приз – 50 тисяч доларів

24 листопада 2020, 15:04
Читать новость на русском

В Україні обрали переможців хакатону Cinema Challenge Hackathon. Метою цього хакатону є створення технологій за напрямом Cinema Tech. Переможці розділили між собою призовий фонд у розмірі мільйон та 400 тисяч гривень.

Ініціатором хакатону став онлайн-кінотеатр sweet.tv, спільно з компанією We_Challenge, розповіли 24 каналу організатори.

До теми Українські IT-шники можуть навчатись в Кремнієвій долині

У фінал потрапила 51 команда та понад 100 індивідуальних учасників. Серед рішень які розробили переможці:

  • високоефективні рекомендаційні системи для фільмів і ТБ-програм; комплексний сервіс для спільного перегляду з друзями;
  • сервіс, який допомагає батькам зробити стримінгову платформу розвиваючою для дітей;
  • система для пошуку фільмів, знятих за книгою, яка була прочитана глядачем, тощо.

Як відомо, Cinema Challenge Hackathon проходив з 14 до 22 листопада. Він став найбільшим за всю історію проведення хакатонів в Україні.

Загалом, в участі в хакатоні зареєструвались півтори тисячі IT-спеціалістів.

Переможці

Переможців хакатону вибрали у трьох напрямах:

  • Перший напрям – розробка рекомендаційної системи для фільмів в онлайн-кінотеатрах. Переможцями стали команди AfterParty (280 тисяч гривень) і Too much recsys experience (140 тисяч гривень).
  • Другий напрям — розробка рекомендаційної системи для ТБ-програм в онлайн-кінотеатрах. В цій категорії призи отримали команда Magic City (280 тисяч гривень) та Микита Мелент`єв (140 тисяч гривень).
  • У третій номінації команди розробляли власні ідеї, які відповідають тематиці Cinema Challenge Hackathon:

1 місце (280 тисяч гривень) посіла команда «Галичина». Розробники запропонували комплексне рішення, яке допомагає побудувати атмосферу кінотеатру вдома.

Цікаво Через кризу українська IT-індустрія втратила майже 200 мільйонів доларів

2 місце (140 тисяч гривень) — команда «Sweet Kids». Створила дитячий інтерактивний розвиваючий кабінет. За допомогою гейміфікації батьки можуть давати дитині завдання для перегляду.