Українці створили цифровий помічник для працівників корпорацій

8 липня 2019, 22:01
Читать новость на русском

Українські розробники із компанії D2 спільно із експертом HR-ринку Михайлом Притулою презентували унікальний для українського ринку продукт – PeoplePartner.Ai. Це такий собі персональний цифровий помічник.

Про це Техно 24 розповіли організатори проекту.

Читайте також: Кияни можуть платити у громадському транспорті за допомогою додатка

Що таке PeoplePartner.Ai?Це інтерактивна двостороння система з діалоговим інтерфейсом, яка підвищує ефективність роботи багатьох процесів в компанії. Система оснащена штучним інтелектом і здатна до самонавчання.

Система стає персональним асистентом для співробітника. Кожен працівник має доступ до особистого кабінету, де відображуються новини компанії, де він може пройти навчання. Також там можна ставити цілі і планувати кар'єрний ріст.

Окрім того, керівник зможе отримувати інтерактивну статистику.

PeoplePartner.Ai формує цифровий паспорт співробітника, збирає персональні дані, поведінкові ознаки, нараховує бали і бонуси тощо. При чому ця база не тільки пов'язує співробітників, але і дає змогу об'єднати всі системи як всередині самого підприємства, так і за його межами.

Ціна. Вартість з обслуговування системи складає від 1 долар за місяць за співробітника.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно