Уряд запустив сервіс онлайн перевірки квитанцій: відтепер у банк ходити не потрібно

24 грудня 2019, 15:04
Читать новость на русском

Під час засідання Кабінету Міністрів ухвалили рішення про запуск сервісу check.gov.ua. За допомогою цього сервісу можна перевіряти квитанції в електронній формі, які раніше вимагали на папері з мокрою печаткою.

Про це повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет. Він переконує, що цей сервіс заощадить українцям "купу часу".

До теми: В Україні запустили проєкт "Дія. Цифрова освіта": яка його мета

"Зараз, якщо ви сплачуєте держпослуги – у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через інтернет-банк або мобільний додаток", – додав Дубілет.

Як працює цей сервіс

  • Замість паперової квитанції користувач отримує її код.
  • Той, хто перевіряє платіж, має зайти на check.gov.ua та ввести код.
  • Це – все.

Переваги

Окрім зекономленого часу користувач може зекономити і кошти, адже часто у місцях надання послуг можна натрапити на каси банків з величезними комісіями. З новим сервісом можна платити через смартфон.

Наразі до сервісу підключені два банки — ПриватБанк і monobank. Та вже найближчим часом їхній перелік буде розширено.

Також Кабмін запускає гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитись, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно