Як смартфони "продають" своїх власників: неочікувані деталі
Анонімні методи стеження за смартфонами можуть розповісти про вподобання покупців в магазинах і супермаркетах. Для цього не потрібно встановлювати на смартфон спеціальні додатки для стеження.
Все цілком легально і прозаїчно. Практично всі використовують сервіси для отримання новин про погоду або діляться з іншими своїм місцем розташування. Про це повідомляє інформагентство CNBC.
Читайте також: Наступ на Європу: Xiaomi потроїть кількість магазинів в регіоні
За даними молодої компанії Cosmose, практично на кожному смартфоні в Китаї встановлено не менше 7 додатків з відправкою поточних координат власника – тобто "зливу" інформації.
Компанія Cosmose є одним з найбільших постачальників даних про переміщення власників смартфонів у більш ніж 100 магазинів Китаю. Це інформація про власників близько 1-го мільярда смартфонів.
Компанія продає дані користувачів таким брендам:
- Burberry
- L'Oreal
- Subway
- Budweiser.
Проте жодних приватних даних Cosmose не збирає і не зберігає. Передається тільки маршрут смартфона всередині магазину від прилавка до прилавка. Точність позиціонування при цьому досить хороша – радіус дії до 2-х метрів. Цього достатньо, щоб визначити, чи після того, як людина відвідала примірювальну і повернулась до каси.
На кожному смартфоні в Китаї встановлено не менше 7 додатків з відправкою поточних координат
Відстеження переміщення смартфонів по магазину дозволяє виявити місця, які найбільше зацікавлюють споживача. Саме тому контекстна реклама з допомогою цих даних, стає максимально ефективною. Досвід використання такої системи в Китаї показує, що випадковий відвідувач магазину може швидко перейти в розряд покупця.
Від Китаю до США
Успіх в Китаї підштовхує компанію Cosmose працювати й у США. Раніше вже було доведено, що в США анонімні дані про переміщення смартфонів збирають близько 75 компаній. Всього відслідковують до 200 мільйонів пристроїв. Ці дані готові купувати продавці й такі інтернет-гіганти, як Facebook і Google. Ринок реклами з відстеженням переміщенням смартфонів в поточному році може досягти 21 мільярд доларів.
Це вагомий аргумент для стеження за щоразу більшою кількістю відвідувачів магазинів. Аналітики відзначають, що прагнення до анонімності змінюється апатією:
Вони і так все знають.
Так що користувачі перестають звертати увагу на приватність, жертвуючи нею для зручності здійснення покупок.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно