OpenAI дослідила 1,5 мільйона користувачів ChatGPT: що найчастіше питають
OpenAI опублікувала перше велике дослідження про своїх користувачів і сценарії використання ChatGPT. У ньому розкривається, хто найчастіше звертається до чат-бота, які теми домінують у розмовах і як змінилася аудиторія за останні роки.
Компанія OpenAI у Сан-Франциско оприлюднила 62-сторінковий звіт, що охоплює понад 1,5 мільйона користувачів ChatGPT у період з травня 2024 по червень 2025 року. Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на дослідження OpenAI.
Дивіться також В ChatGPT з'явиться реклама прямо в діалозі, але ви навряд чи помітите її і це насторожує
Які висновки зробило дослідження OpenAI?
Це перший детальний погляд на те, як саме люди використовують чат-бот.
Одним із головних відкриттів стало те, що більшість користувачів зараз – жінки, тоді як на старті у 2022–2023 роках переважали чоловічі імена. Також майже половина всіх розмов належить людям віком від 18 до 25 років. Дослідження показало, що популярність ChatGPT зростає швидше у бідніших країнах, ніж у заможних. Загалом щотижня чат-ботом користуються понад 700 мільйонів людей.
Що найбільше шукають у ChatGPT?
На перше місце вийшла категорія "практичні поради" – від шкільних завдань і фітнес-інструкцій до різних порад із повсякденного життя. Вона охоплює 28,3% усіх діалогів. На другому місці – допомога з написанням текстів: редагування, створення постів і листів. Третє місце посідають запити на інформацію, що дедалі більше конкурують із пошуком у Google.
Цікаво, що робоче використання поступово зменшилося. У червні 2024 року робочі й особисті запити були приблизно рівними, але вже через рік 73% становили саме непов’язані з роботою. Кодування лишається відносно невеликою частиною – 4,2% чатів.
Водночас компанія звернула увагу на категорію, яка потенційно може стати прибутковою: 2,1% користувачів шукали інформацію про товари, що відкриває можливості для реклами чи партнерств. Попри дискусії про чат-ботів, які виконують роль компаньйонів, лише 1,9% розмов стосувалися порад у стосунках чи особистих рефлексій, а рольові ігри, включно зі сценаріями "AI-дружини" чи "AI-коханки", займали лише 0,4%. Сам Альтман підкреслив, що це невелика частка.
Як збирали дані?
Для збору інформації компанія використала власні алгоритми ШІ, щоб класифікувати чати без прямого втручання людей. Демографія ж бралася з даних, які користувачі залишають під час реєстрації.
Варто нагадати, що OpenAI продовжує успішно розвиватись. І нещодавно компанія підписала із Oracle угоду на 300 мільярдів доларів для будівництва дата-центрів у США, що є частиною проєкту Stargate для розвитку глобальної інфраструктури штучного інтелекту.
Будівництво вже розпочалося в Техасі, а також планується розгортання проєкту в Об'єднаних Арабських Еміратах у партнерстві з Oracle, SoftBank і G42.