Жахлива аварія: Tesla Model 3 відмовилася гальмувати і вибухнула з водієм у салоні

19 червня 2020, 21:11
Читать новость на русском

З Китаю надійшло нове повідомлення про аварію за участю електромобіля Tesla, причому аварія була викликана черговим збоєм комп'ютерної системи автомобіля.

Аварія сталася у місті Цзянси, автомобіль саме перебував під керуванням автопілота, розровідає gizmochina.

Не пропустіть Tesla починає серійне виробництво електровантажівок Semi

Що сталося

Несподівано автівка почала набирати швидкість та розігналася до 127 км/год. Власник почав гальмувати, однак уникнути аварії не вдалося.

Зазначається, що всі зусилля водія спрямовані на зниження швидкості автомобіля виявилися марними – гальма просто відмовилися спрацьовувати. Внаслідок цього електрокар розбився та вибухнув з водієм всередині.


Tesla відмовилася гальмувати і розбилася

Як відреагувала Tesla

Напередодні компанія Tesla зробила офіційну заяву з приводу інциденту. У ній мовиться, що аварія розслідується за погодженням з відповідним урядовим агентством в Китаї. Дані зі знищеного автомобіля будуть проаналізовані, щоб визначити, що саме пішло не так. Збій, ймовірно, був викликаний несправністю в роботі системи автопілота.

Цікаво Випуск "вбивці Tesla Model S" перенесли на початок 2021

Інші аварії за участю Tesla

Це далеко не перша аварія, яка стається через несправність автопілота. На початку червня схожий випадок трапився у Тайвані. Там Tesla Model 3 не змогла розпізнати вантажівку, яка перекинулася на дорозі. Водій заявив, що в останній момент натиснув на гальма, але після короткого сповільнення Tesla продовжила набирати швидкість, що призвело до зіткнення. Тоді, на щастя, ніхто не постраждав.

У січні цього року агентство Associated Press повідомило про три аварії за участю Tesla у грудні, тоді загинули три людини. Аварії посилили перевірку системи автопілота компанії.

До речі, нещодавно Tesla Model 3 отримала нагороду Top Safety Pick+ 2019 від Страхового інституту безпеки дорожнього руху (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) після досягнення оптимальних параметрів у всіх шести краш-тестах IIHS.