Вітайте електросудна: Китай запустив найбільшу у світі плавучу морську батарею
- Китай запустив найбільшу в світі морську батарею Orion+ на гібридному поромі Saint Malo, який курсуватиме між Портсмутом і Сен-Мало.
- Батарея Orion+ має ємність 12 мегават-годин і дозволяє порому працювати на нульовій потужності під час входу і виходу з порту, що зменшує викиди.
- Saint Malo може працювати на зрідженому природному газі і електриці, підключаючись до берегового живлення в порту Портсмута.
- Електросудна з акумуляторною системою конкурують за ціною з суднами на двигунах внутрішнього згоряння, сприяючи зменшенню викидів і розвитку електросуден.
Електромобілі є надзвичайно популярними у сучасному світі. Проте як щодо електросуден? Крок до цього уже зробив Китай, створивши найбільшу плавучу батарею, яка може замінити звичайне пальне для кораблів.
Компанія AYK Energy встановила найбільшу у світі морську батарею Orion+ на борту нового гібридного порома Saint Malo. Про це пише 24 Канал з посиланням на Safety4Sea.
Цікаво Не тільки генерують енергію: вітрякам знайшли ще одне неочікуване застосування
Що відомо про нову розробку
Виготовлення акумулятора Orion+ ємністю 12 мегават-годин тривало 4 місяці. Його спорудили на верфі компанії China Merchants Jinling Shipyard Weihai і встановили на пором компанії Brittany Ferries, що працює на зрідженому природному газі та електриці. Судно курсуватиме з британського Портсмута до французького Сен-Мало.
Ми хотіли б подякувати Brittany Ferries за те, що надали AYK можливість поставити нашу передову акумуляторну систему для цього неймовірного нового судна. Пором зможе працювати на нульовій потужності акумулятора під час входу і виходу з порту, що негайно поліпшить якість повітря і скоротить викиди в забудованих портових зонах,
– заявив Кріс Крюгер, засновник AYK.
Saint Malo спроєктовано спеціально для роботи на СПГ, акумуляторній енергії або їх комбінації. У Портсмуті воно зможе підключатися до берегового живлення єдиного поромного порту у Великій Британії, що пропонує електричну енергію з берега на судно.
Засновник AYK зазначає, що електросудна, що працюють на акумуляторах, конкурують за ціною із суднами з двигунами внутрішнього згоряння. То ж, на його думку, їхня розробка не тільки сприятиме зменшенню викидів продуктів згорання пального в двигунах суден, але й розвитку електросуден загалом.