Укр Рус
21 листопада, 12:32
2

Вітайте електросудна: Китай запустив найбільшу у світі плавучу морську батарею

Основні тези
  • Китай запустив найбільшу в світі морську батарею Orion+ на гібридному поромі Saint Malo, який курсуватиме між Портсмутом і Сен-Мало.
  • Батарея Orion+ має ємність 12 мегават-годин і дозволяє порому працювати на нульовій потужності під час входу і виходу з порту, що зменшує викиди.
  • Saint Malo може працювати на зрідженому природному газі і електриці, підключаючись до берегового живлення в порту Портсмута.
  • Електросудна з акумуляторною системою конкурують за ціною з суднами на двигунах внутрішнього згоряння, сприяючи зменшенню викидів і розвитку електросуден.

Електромобілі є надзвичайно популярними у сучасному світі. Проте як щодо електросуден? Крок до цього уже зробив Китай, створивши найбільшу плавучу батарею, яка може замінити звичайне пальне для кораблів.

Компанія AYK Energy встановила найбільшу у світі морську батарею Orion+ на борту нового гібридного порома Saint Malo. Про це пише 24 Канал з посиланням на Safety4Sea.

Цікаво Не тільки генерують енергію: вітрякам знайшли ще одне неочікуване застосування

Що відомо про нову розробку

Виготовлення акумулятора Orion+ ємністю 12 мегават-годин тривало 4 місяці. Його спорудили на верфі компанії China Merchants Jinling Shipyard Weihai і встановили на пором компанії Brittany Ferries, що працює на зрідженому природному газі та електриці. Судно курсуватиме з британського Портсмута до французького Сен-Мало.

Ми хотіли б подякувати Brittany Ferries за те, що надали AYK можливість поставити нашу передову акумуляторну систему для цього неймовірного нового судна. Пором зможе працювати на нульовій потужності акумулятора під час входу і виходу з порту, що негайно поліпшить якість повітря і скоротить викиди в забудованих портових зонах,
– заявив Кріс Крюгер, засновник AYK.

Saint Malo спроєктовано спеціально для роботи на СПГ, акумуляторній енергії або їх комбінації. У Портсмуті воно зможе підключатися до берегового живлення єдиного поромного порту у Великій Британії, що пропонує електричну енергію з берега на судно.

Засновник AYK зазначає, що електросудна, що працюють на акумуляторах, конкурують за ціною із суднами з двигунами внутрішнього згоряння. То ж, на його думку, їхня розробка не тільки сприятиме зменшенню викидів продуктів згорання пального в двигунах суден, але й розвитку електросуден загалом.