Генерація мандрівників: чому покоління Z використовує подорожі для кар'єри
Працівники покоління Z розглядають ділові поїздки як спосіб просування по кар'єрних сходинках і шукають більше можливостей, щоб вирушити в дорогу. Вони є одними з найбільш відданих діловим подорожам.
Згідно з новим дослідженням American Express, майже три п'ятих (59%) представників покоління Z кажуть, що будуть більше подорожувати по роботі протягом наступних 12 місяців, повідомляє 24 Канал з посиланням на Globetrender. Це найбільше серед усіх опитаних поколінь.
Дивіться також Все через пріоритети людей: чи скоротиться робочий тиждень у майбутньому
Які можливості дають ділові поїздки
Респонденти вважають, що ці можливості є важливими для їхньої кар'єри, оскільки підвищують їхню привабливість для потенційних роботодавців (81%) та розширюють можливості для просування по службі в їхній нинішній компанії (83%).
Дослідження показало, що представники покоління Z є одними з найбільш відданих діловим подорожам.
Серед усіх опитаних поколінь вони найчастіше повністю згодні з тим, що поєднують бізнес і відпочинок в одній поїздці, щоб максимізувати свою продуктивність і, як наслідок, здійснювати менше перельотів (44%).
Які можливості дають ділові поїздки / Фото iStock
Це також покоління, яке повністю погоджується з тим, що вони можуть ефективно розставляти пріоритети під час ділових поїздок (54%).
Майже три чверті (74%) працівників покоління Z також стверджують, що зазвичай працюють довше під час відряджень, більше, ніж представники будь-якого іншого покоління – в середньому на 4,6 додаткових години за робочий день у порівнянні зі звичайним робочим днем в офісі, згідно з даними дослідження.
Водночас представники молодого покоління більш схильні враховувати питання сталого розвитку під час ділових поїздок порівняно з іншими віковими групами. Майже половина (48%) представників покоління Z стверджують, що активно працюють над цим питанням зі своїм роботодавцем.
Чому представникам покоління Z сильно пощастило
Представникам покоління Z, які прагнуть поєднувати роботу з мандрами, пощастило, оскільки компанії збільшують свої бюджети на ділові поїздки, щоб привабити молодих талантів.
Покоління Z прагне до ділових подорожей / Фото iStock
Дослідження Value of Business Travel Report, проведене Travel Perk, підтверджує, що зараз компанії витрачають в середньому 2 282 фунтів стерлінгів на одного співробітника на ділові поїздки щорічно, причому майже половина з них планує збільшити свої бюджети на відрядження до 2025 року.
Три чверті компаній, опитаних у дослідженні 2024, стверджують, що ділові подорожі мають вирішальне значення для амбіцій зростання їхніх організацій, тоді як близько третини (32%) вважають, що ділові подорожі – це спосіб надати співробітникам можливість професійного розвитку.
Розвиток працівників – ключ до успіху компанії. У "МакДональдз" це добре знають, а тому підтримують таланти кожного працівника. До прикладу, програма JUMP дозволяє менеджерам середньої ланки швидко піднятися кар’єрними сходинками, забезпечуючи необхідні навички для подальшого успіху.