Укр Рус
13 жовтня, 19:26
2

Станція метро Києва, якої не мало бути: коли вона з'явилась на схемах та чому вона виглядає так

Основні тези
  • Станція метро "Славутич" у Києві була додана до плану наприкінці 1980-х і відкрита 30 грудня 1992 року, щоб з'єднати нові житлові масиви з центром столиці.

     

Кожна станція Київського метрополітену має власну історію. Вона може не тільки зацікавити, а й заінтригувати та змусити подивитись на "підземку" інакше.

Наприклад, станції "Славутич" зеленої гілки метро Києва взагалі могло не бути. Про це пише 24 Канал із посиланням на ТиКиїв

Дивіться також Маргарет Тетчер була проти незалежності України: що вона про це казала під час візиту в Київ 

Що відомо про станцію метро "Славутич"?

Станції метро "Славутич" у Києві могло не існувати, адже її не було у плані будівництва. Натомість її відрили 30 грудня 1992 року – разом із сусідніми станціями. Фактично, це допомогти з'єднати нові житлові масиви із центром столиці. 

Зверніть увагу! Станцію "Славутич" додали до плану Київського метрополітену наприкінці 1980-х років. 

Назва походить від давньоукраїнської назви Дніпра. Це відображено у оздобленні станції – кольори та текстури імітують гладь води, а освітлення – зоряне небо. 

Станція  метро "Славутич": дивіться відео

Поєднання архітектури, символіки та мистецтва робить станцію "Славутич" особливою серед інших. 

Які станції були першими у метро Києва?

Київський метрополітен став третім у Радянському Союзі. Першими стали одразу 5 станцій, мовиться у Вікіпедії

Зокрема, перші станції відкрили 6 листопада 1960 року. Функціонували такі станції: "Дніпро", "Вокзальна", "Арсенальна", "Хрещатик" та "Університет". 

Що відомо про станцію метро "Дніпро"?

  • Станція метро "Дніпро" виглядає як справжній оглядовий майданчик, а не типова станція метрополітену. Її відкрили ще у далекому 1960 році. Вона вважається першою естакадною станцією у всьому Радянському Союзі.
  • Потяг тут виїжджає з підземного тунелю просто на відкритий міст, тому пасажири можуть насолодитись неймовірними краєвидами. архітектори неабияк постарались над проєктом цієї станції. Вони зробили її так, щоб вона символізувала ворота на лівобережжя.
  • На момент будівництва станції метро "Дніпро" планували зробити ще одну гілку метро, тому поряд зробили естакади, які так і не стали частиною метрополітену.