"Створено захисниками": що передбачає бренд ветеранського бізнесу та як його отримати
Джерело:
"Характер"Після повернення з фронту для багатьох ветеранів гостро постає питання про те, що робити далі. Хтось починає втілювати задуми та ідеї, які колись давно довго відкладав, а хтось – вдається до експериментів. Так чи інакше, в Україні набирає обертів ветеранський бізнес, тому і з'явився бренд "Створено захисниками".
Ця урядова ініціатива Міністерства ветеранів створена з метою просування ветеранського бізнесу, іміджевої підтримки, адже робить його видимим та впізнаваним. Продукція ветеранського бізнесу, долученого до ініціативи, отримує відповідну позначку бренду.
Зверніть увагу Кава від ветерана: історія Артура Войтюка, який після служби заснував власний бренд
Як ветеранам отримати наліпку "Створено захисниками"
Частиною бренду "Створено захисниками" можуть стати:
- ветеран бойових дій, який вирішив започаткувати власну справу та відкрив ФОП;
- ФОПи, які використовують найману працю й де не менше половини працівників є ветеранами бойових дій;
- юридична особа, котра є ветераном бойових дій і володіє не менше 60% статутного капіталу;
- юридична особа, котра використовує найману працю і де ветерани становлять не менше 50% загальної кількості працівників.
Наша ключова ціль – зробити ветерана-виробника відомим, конкурентоспроможним на українському ринку. Його товари мають відповідати вимогам харчової безпеки, ринку та експорту. Для нас важливо, щоб кожен пересічний споживач міг просто зайти в будь-яку торговельну мережу і побачити, що саме ось цей товар зроблений руками захисника,
– наголосила начальниця відділу ветеранського розвитку Департаменту Міністерства ветеранів Альона Скорзова.
Для того, аби отримати брендування "Створено захисником" для власної продукції, потрібно подати наступні документи:
- паспорт і посвідчення учасника бойових дій заявника;
- ідентифікаційний код або паспорт (для тих, хто відмовився від ІПН);
- фото, перелік продукції, на якій хочуть розмістити наліпку, та короткий опис діяльності;
- установчий документ (для юридичних осіб);
- документ, що підтверджує повноваження заявника діяти від імені юридичної особи (за потреби);
- документ, що підтверджує загальну кількість найманих працівників, зокрема ветеранів;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- довідка ОК-5;
- заповнена заява про укладення ліцензійного договору про використання графічного зображення "Створено захисниками".
За даними Мінветеранів, зараз бренд "Створено захисниками" має 31 підприємець.
Співпраця ветеранського бізнесу з мережами
Ветеранську продукцію з відповідним брендуванням "Створено захисниками" уже можна знайти на полицях у мережах "Ашан", "Новус", "Сільпо" та АЗК "Кло". Фізична чи юридична особа має право самостійно обирати з якою мережею співпрацювати. Міністерство ветеранів надає запропонований список, проте підприємці можуть обирати будь-яку.
Наприклад, Наталія Ольшанська – мати загиблого воїна. Її підприємство Famberry виробляє кизилові соуси, чаї, варення, пастилу, порошок. Наталія самостійно працює з мережами.
Водночас у Мінветеранів наголошують, що намагаються точково поширювати торговими мережами продукцію від ветеранів-підприємців, аби посилити їх на ринку.