На сонячні та вітрові станції чекає серйозне випробування: експерт пояснив причину

16 листопада 2024, 22:12
Читать новость на русском

Відновлювальні джерела енергії набувають популярності у світі. Проте через розвиток нових технологій на "зелену" енергетику можуть чекати серйозні випробування.

Відновлювальні джерела враховують усі потреби населення, проте ще не адаптовані під розвиток штучного інтелекту. Про це пише 24 Канал з посиланням на статтю співзасновника аналітичної компанії Pexapark Луки Педретті для порталу Recharge.

Цікаво Ліси Амазонки та льодовики в Гренландії можуть зникнути: в ООН налякані зміною клімату

Відновлювальна енергетика ша ШІ

Лука Педреті зазначає, що сучасні дата-центри потребують цілодобового безперебійного живлення. Типовий графік навантаження цих об'єктів показує відносно постійне базове навантаження з піками, зумовленими потребами в охолодженні, які часто добре поєднуються з сонячною генерацією.

Однак у такому випадку дата-центри не можуть покладатися на відновлювальну енергетику, адже сонячні та вітрові станції залежать від погоди. Та й обсяги споживання енергії постійно зростають. За прогнозами Міжнародного енергетичного агентства, глобальний попит на електроенергію від ШІ, центрів оброблення даних і криптовалют зросте з 460 терават-годин у 2022 році до 800 терават-годин у 2026 році, тобто на 75 %.

Витримати цей темп стане серйозною проблемою для поновлюваних джерел енергії, яка може стати перевіркою прихильності технологічних гігантів збереженню "зелених" центрів обробки даних,
– каже Педреті.

Експерт вважає, що великі компанії повернуться до використання газу, а такі компанії як Amazon і Microsoft уже звертаються до ядерної енергетики, розміщуючи центри обробки даних поруч із великими атомними електростанціями.

Тому Педреті наголошує, що зараз ринок відновлювальної енергії повинен знайти джерела безперебійної енергії, аби витримати нові тенденції.

Дбайливе ставлення до навколишнього середовища є одним з ключових пріоритетів для відповідального бізнесу. Тому "МакДональдз" пропонує своїм відвідувачам сортувати відходи. Це не лише зменшує екологічний слід компанії, а й сприяє формуванню культури відповідального споживання серед клієнтів.