В електронній комерції в Україні працюють переважно чоловіки

10 листопада 2014, 10:30
Читать новость на русском

Аналітики торговельного майданчика Prom.ua нещодавно провели дослідження та звернули увагу на деякі характерні риси, притаманні українським інтернет-підприємцям. По-перше, це переважно чоловіки, по-друге, вони добре розуміють конкурентний ринок електронної комерції і знають, який сервіс хочуть отримати їх клієнти.

Малий та середній бізнеси в Інтернеті дуже молоді. Більшість підприємців працюють в електронній торгівлі близько року - 42%. І відповідно, мають невеликий досвід у новому для себе каналі збуту. Тим не менше, більше трьох років в інтернеті працює майже чверть з них.

За даними аналітиків Prom.ua, більшість компаній, які торгують через інтернет, зосереджено в Києві, Харківській і Дніпропетровській областях. Трохи менше їх в Одеській і Донецькій областях. І зовсім небагато - менше 5% - в АРК Крим, Запорізькій, Львівській та Київській областях.

У всесвітній мережі сьогодні продається практично все, кажуть фахівці. Найбільшим попитом користуються одяг, товари для дому, техніка та електроніка.

Розвиваються набагато швидше ті сфери, які націлені на звичайних споживачів. Це мобільні телефони, це різна техніка, одяг. Дуже добре розвивається і зростає обсяг продажів товарів для дому, - розповів Іван Портний, керівник відділу з розвитку продукту Prom.ua.

Свої корективи у роботу вітчизняних інтернет-підприємців внесла і економічна криза, і суспільно-політичні події останніх місяців. Що роблять інтернет-підприємці для того, щоб утримати свій бізнес прибутковим? Чого бояться і на що сподіваються малий і середній бізнеси? Подібні питання сьогодні в непростий економічний час більш ніж актуальні для інтернет-підприємців.

Аналітики Prom.ua провели опитування і з'ясували, які дії проводять інтернет-комерсанти з подолання кризової ситуації. На першому місці - антикризові механізми і режим "жорсткої економії", на другому - максимальна увага до клієнтів. П’ята частина підприємців розширили асортимент продукції і освоїли нові види послуг, стали більше працювати, збільшили робочий тиждень.

Тож, аби залишитись на плаву в складний час, малий і середній бізнеси усіляко оптимізують витрати.

Тобто скорочують ті витрати, які вони можуть скоротити. Крім того, фокусуються на існуючих клієнтах, починають краще працювати зі своєю клієнтською базою, продавати їм більше, обслуговувати більш якісно, що насправді є правильною стратегією, - відзначив Денис Горовий, директор з розвитку бізнесу Prom.ua.

Інтернет-підприємці також сподіваються, що зі зміною влади вони отримають підтримку розвитку малого та середнього бізнесу, зменшення податкового тиску та надійний захист прав приватної власності.