В Росії у створенні "груп смерті" обвинуватили українських націоналістів
Менеджер по інтернет-маркетингу ПАТ "Мегафон" Антон Єлізаров розповів, що по роботі відстежує тренди в соцмережах.
За його словами, суїцидальна естетика стала модною з грудня 2015 року, пише Kommersant.
Це була ретельно підготовлена професійна рекламна кампанія, яка охопила мінімум 2 мільйони підлітків,
– сказав співробітник "Мегафона".
Читайте також: Підлітки готували масове самогубство на Рівненщині
Він заявив, що йому "вдалося поспілкуватися" з деякими з тих, хто займається доведенням дітей до самогубства.
Вдалося з'ясувати абсолютно точно, на 100%, що це український націоналізм. Ці люди належать до українського націоналізму,
– несподівано оголосив він.
Нагадаємо, що останнім часом набирають популярності "групи смерті", які спонукають підлітків до самогубства під час "гри".