Як оформити сайт, щоб завоювати довіру клієнта
За даними опитувань, 61% всіх споживачів з країн СНД шукають інформацію про товари і постачальників в інтернеті перед тим, як зробити покупку офлайн. Тому сьогодні корпоративний сайт або сторінка на маркетплейсі — "одяг", за якою зустрічають компанію.
Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz — онлайн платформа, на якій бізнеси знаходять замовників, постачальників і партнерів по всьому світу — вибрав 5,5 елементів, які буквально завойовують довіру клієнтів.
1.ВІДГУКИ
Двоє з трьох клієнтів, швидше, повірять відгуку про компанії від анонімного інтернет-користувача, ніж її генеральному директору. Тому бажано, щоб на корпоративному сайті був розділ "Відгуки" або "Гостьова книга". І пам'ятайте, негативні відгуки не так страшні, як відсутність відгуків взагалі.
2. СЕРТИФІКАТИ, ДИПЛОМИ, НАГОРОДИ
У цьому розділі розміщуються скан-копії всіх офіційних документів, що засвідчують лідерство компанії. В розділ слід додати сертифікати якості продукції, ліцензії на надання послуг, дипломи та грамоти. Особливою довірою у клієнтів користуються міжнародні сертифікати. Особливо сертифікати важливі для В2В бізнесів, коли продукція може бути досить специфічною, а ціна помилки вибору неправильного постачальника критичною для компанії. Всі документи необхідно розміщувати на сайті у порядку значимості.
3. МОЖЛИВІСТЬ КІЛЬКА СПОСОБІВ ОПЛАТИ
Наявність декількох способів оплати на сайті компанії — важливий фактор підвищення довіри. Хоч у бізнес-сегменті дуже малу частку оплат займають електронні платежі в силу специфіки ланцюжка продажів (елеватори по кредитній картці не купиш), але вибір клієнтові потрібно надавати завжди!
Погодьтеся, що компанія, яка бере гроші тільки через один вид електронного платежу, викликає підозри. Тому бажано додати різні способи оплати: безготівковий розрахунок, платіжні системи (PayPal, Яндекс.Деньги, WebMoney) та інші. Також необхідно подбати про розміщення сертифіката безпеки платежу онлайн та інформацію про конфіденційність даних клієнта.
4. АКТУАЛЬНІ КОНТАКТИ
У розділі контактів слід розмістити кілька актуальних телефонів для зв'язку (мобільних і стаціонарних), корпоративний e-mail та адресу компанії (юридичну, фактичну). Також бажано вказати представництва компанії в інших регіонах і країнах. Особливою популярністю користується форма замовлення "Зворотного дзвінка" і поле "Залиште Ваш коментар".
5. ГАРАНТІЯ
Якщо ви впевнені в якості своїх послуг або продукції, розмістіть інформацію про гарантії. Гарантій може бути багато: на термін експлуатації, на річне обслуговування, гарантія повернення грошей та інші. По-перше, таким чином клієнти дізнаються про переваги компанії перед конкурентами, а по-друге, умови гарантії часто є вирішальним чинником у рішенні щодо покупки.
5,5. РОЗДІЛ "ПРО КОМПАНІЮ"
Цей розділ є практично на будь-якому сайті, тому він і не займає належного місця 6, а всього лише 5,5. Але головна помилка — у непереконливій та поверхневій інформації в розділі "Про компанію", яка до того ж ще копіюється у конкурентів. Пам'ятайте, вся сила в контенті, тому слід писати унікальні тексти, вказуючи історію компанії, її гідності, спеціалізацію і переваги. Також бажано розмістити кілька фотографій керівництва і промо-матеріали.