Укр Рус
11 вересня, 12:02
2

Кавоманам приготуватися до дефіциту: чому кави стало менше, а ціна на неї зростає

Основні тези
  • Ціни на каву в магазинах та торгових мережах значно підвищилися через несприятливу погоду в Бразилії, яка знищила частину врожаю.
  • Сильні та тривалі засухи в Бразилії спричинили ріст ф'ючерсів на каву, що поставило під загрозу світові поставки.
  • Запаси робусти зменшуються, і активний контракт на цей сорт кави зріс на 3,2%. Запаси арабіки також зменшились на 34 тисячі мішків.
  • Кліматичні зміни в Бразилії та зменшення виробничих потужностей у В'єтнамі, другому за рейтингом постачальнику кави, ускладнюють ситуацію.
  • Трейдери активно спостерігають за ситуацією і прогнозують, що цьогорічний врожай у Бразилії буде дуже поганим, що призведе до подальшого зменшення кількості бразильської кави на полицях та зростання її цін.

Джерело:

GSMinfo

Магазини та торгові мережі останнім часом доволі значно підняли ціни на каву. Це відбувається через те, що у Бразилії непогода знищила врожай, а запас зерен поступово зменшується.

Подорожчання торкнулось усіх сортів

Цьогоріч сильні та довготривалі засухи, які занадто довго спостерігаються у Бразилії спровокували ріст ф'ючерсів на каву. Крім того, несприятливі погодні умови взагалі поставили під загрозу світові поставки.

Читайте також Ціни на каву у світі сильно підскочили: у чому причина здорожчання

У світі найпопулярніша кава це робуста та арабіка. Експерти відзначили, що протягом останнього часу активний контракт на робусту зріс на 3,2%. Її запаси стрімко зменшуються.

Така ж ситуація склалася і з арабікою. За попередніми підрахунками її запаси вже зменшились на 34 тисячі мішків. Ситуацію ускладнює й той факт, що одночасно з кліматичними змінами в Бразилії, виробничі потужності зменшив і В'єтнам. Це друга за рейтингом країна, звідки теж імпортують каву.

Важливо Наразі трейдери активно спостерігають за ситуацією. За попередніми прогнозами цьогорічний врожай у Бразилії дуже поганий, тож ймовірно кількість бразильської кави на полицях буде і надалі зменшуватись, а її вартість зростатиме. Це стосуватиметься як продукції в магазинах, так і готової кави у закладах.