Американський школяр відмовився продати свій стартап за 30 мільйонів доларів

13 травня 2016, 14:40
Читать новость на русском

Під час конференції TechCrunch Disrupt в Брукліні 14-річний Тейлор Розенталь запропонував свою ідею для стартапу — торговий автомат з продажу засобів надання першої медичної допомоги. І відмовився її продати за 30 мільйонів доларів.

TechCrunch Disrupt в Брукліні відбувався з 9 по 11 травня. Наймолодшим його учасником став 14-літній школяр Тейлор Розенталь. В 2015 році він розробив проект RecMed, з яким вже встиг отримати 100 тисяч доларів приватних інвестицій, і відхилив пропозицію про продаж своєї ідеї за 30 мільйонів доларів, пише CNNMoney.

RecMed виник як проектна робота восьмикласника, коли Розенталь був одним з 19 учнів Школи молодих підприємців, яким дали завдання придумати стартап для втілення. Ідея прийшла з його шкільного захоплення — бейсболу. Як учасник шкільної команди, йому часто доводиться подорожувати по країні на ігри.

"Подорожуючи по Алабамі під час бейсбольного турніру, я помічав, що, якщо дитина поранилася, батьки не можуть ніде знайти пластир. Я захотів це виправити", — розповів школяр.

Першою думкою було встановити аптечні кіоски в місцях проведення матчів. Він спробував і швидко зрозумів, що це не найкращий варіант.

"Ми помітили, що навіть мінімальна зарплата, яку потрібно виплачувати людям за роботу на турнірі протягом шести годин, обходиться занадто дорого. Тоді в голову і прийшла ідея створення торгового апарату", — зазначив Тейлор Розенталь.

Розенталь накидав дизайн і порадився з батьками — вони працюють у медичній промисловості. До грудня у юнака був запатентований робочий прототип. При оформленні автомата Розенталь використовував чорний, червоний і білий — кольори його школи.

В автоматі можна придбати набір для надання першої медичної допомоги при сонячних опіках, порізах, пухирях і укусах бджіл вартістю 5,99-15,95 доларів, а також окремі засоби, такі як бинти, гумові рукавички, серветки з гідрокортизоном і марлеві компреси, вартістю від 6 до 20 доларів.

Розенталь сподівається, що ці автомати з'являться вже восени. За його словами, найбільша необхідність в них спостерігається в "місцях великого скупчення дітей", таких як парки розваг, пляжі і стадіони.

Він вже отримав замовлення на виготовлення 100 автоматів від американської мережі парків розваг Six Flags.

RecMed буде отримувати дохід від продажу автоматів вартістю 5500 доларів за одиницю і дохід від продажу засобів першої допомоги. Розенталь повідомив, що він також не проти розміщення реклами на автоматах.

Розенталь — наймолодший генеральний директор в бізнес-інкубаторі для підприємців-початківців Round House. В обмін на 20% акцій і інвестиції в розмірі 50 тисяч доларів в його розпорядженні є офіс і досвідчені наставники.