За штурвал пускають всіх підряд: у Росії не вистачає професійних пілотів

17 серпня 2023, 17:59
Читать новость на русском

Джерело:

УНІАН

У Росії все частіше фіксують порушення у експлуатації літаків. Це пов'язано із тим, що у держави-агресорки не вистачає ресурсів та часу для навчання кваліфікованих пілотів.

Через розгортання повномасштабної війни проти України Росія має серйозну авіаційну кризу. Зокрема, мовиться про дефіцит кваліфікованих пілотів.

Дивіться також Що там із захистом, росіяни: бійці бригади "Маґура" показали ефектне збиття вертольоту Ка-52

Більшість пілотів відстороняють

Російські ЗМІ повідомляють, що 18 з 23 пілотів авіакомпанії "Алтайавіа" відсторонили від польотів за приписом Державіанагляду країни-агресорки.

У діяльності компанії виявили 40 порушень федеральних авіаправил. Авіакомпанія допустила до рейсів 18 пілотів, які в повному обсязі не пройшли періодичну теоретичну підготовку з виконання всіх процедур при польотах і дій в аварійних ситуаціях.

Також від виконання самостійних робіт були відсторонені 9 з 19 авіатехніків. Вони не пройшли в повному обсязі періодичну підготовку і стажування.

Крім того, Державіанадзор призупинив експлуатацію 2 з 14 вертольотів: Мі-8 і AS-350. У першого виявили пошкодження, а у другого – не виконана директива льотної придатності з вичерпаним терміном виконання.

У рамках системи управління безпекою польотів виявили наступні порушення:

  • не реалізована процедура виявлення і розслідування відхилень від правил і процедур допустимих порушень в техніці пілотування;
  • компанія не веде відстеження і контроль компонентів з обмеженим ресурсом;
  • відносно одного AS-350 не ведеться відстеження і контроль директив льотної придатності, відсутній актуальний реєстр директив;
  • компанія допустила до виконання 11 польотів вертоліт, який не пройшов необхідне техобслуговування;
  • на складі несправні компоненти зберігаються разом зі справними;
  • в організації не гарантують використання справного обладнання;
  • при проведенні комплексної перевірки виконаного польоту в льотну службу не передаються копії запису звукової інформації;
  • вертольоти AS-350 не відповідають типовій конструкції (у них немає радіостанцій);
  • програма техобслуговування вертольотів AS-350 не відповідає положенням затвердженої розробником повітряного судна експлуатаційної документації;
  • систематично техобслуговування вертольотів виконується з порушенням вимог експлуатаційної документації;
  • у бортові журнали не вноситься інформація про час вильоту і прибуття вертольотів;
  • не контролюється своєчасність зняття польотної інформації з накопичувачів;
  • при підготовці до польотів в осінньо-зимовому періоді не відпрацьовуються технологія взаємодії членів екіпажу при заході на посадку в разі потрапляння в умови сніжного вихору і обмеженої видимості;
  • при підготовці до польотів у весняно-літньому періоді не проводиться тренування по виключенню і запуску двигуна в польоті;
  • при кваліфікаційній перевірці один з пілотів виконав два польоти замість необхідних п'яти.

Криза російської авіації почалася в Україні

  • Російські літаки продовжують розбиватися, не долітаючи до України. Це вкотре доводить, що російська авіація перебуває в кризі, адже залежить від постачання іноземних деталей. На думку військового експерта Андрія Крамарова, приємні новини з Росії свідчать про суттєві проблеми окупантів в догляді за літаками.
  • Другим фактором, який впливає на непрямі втрати російської авіації, є втрата пілотів. Найімовірніше, нещодавнє падіння російського Су-30 було зумовлене низьким рівнем підготовки його пілотів, які завершують свій шлях, навіть не долетівши до поля бою.
  • За півтора року з початку повномасштабного вторгнення ЗСУ знищили 315 літаків країни-агресорки. На той час у Росії, за підрахунками Defense Express, було близько 1500 літаків різних типів, з яких лише 400 нових або модернізованих.