Азаров зареєстрував власний товарний знак для боротьби з "клонами"

17 грудня 2011, 11:24
Читать новость на русском

Як пояснив речник Миколи Азарова, аби в соціальних мережах не з’являлися “псевдоАзарови” та фантомні сторінки під ім'ям високопосадовця.

“На жаль, у Twitter, як повідомляють фахівці, ми вже стикалися з таким специфічним явищем, як вихід в мережу під фальшивим ім’ям Азаров чи прем’єр-міністр”, - каже прес-секретар Прем'єр-міністра України Віталій Лук'яненко.

Отримати фінансовий зиск зі свого імені не проти й пересічні українці, кажуть в Держслужбі з інтелектуальної власності. Минулого року майже 29 тисяч українців подали заявки, аби їхнє прізвище стало товарним знаком.

Свого часу власний знак зареєстрували екс-Президент Віктор Ющенко, віце-прем’єр Сергій Тігіпко, міністр надзвичайних ситуацій Віктор Балога, та народні обранці, зокрема Микола Томенко та Арсеній Яценюк. Тепер вони можуть подати на своїх інтернет-клонів до суду.

“Він може піти до суду і довести, що інформація, яка оприлюднена не з його сторінки, вона не має до нього ніякого відношення”, - каже Яна Хрустальова (Управління промислової власності Держслужби інтелектуальної власності).

У спробах політиків захистити свою інтелектуальну власність задля спілкування із українцями в соціальних мережах, експерти вбачають лише позитив. Але лише за умови, якщо спілкування йде напряму, а не через прес-службу.

“Хотілося б, щоб цей канал був більш безпосереднім, не через прес-службу. Але ми розуміємо, що і Прем’єр, і лідер опозиції, і керівник фракції, і великий бізнесмен насправді страждають на одну велику проблему - катастрофічний брак часу”, - сказав директор Української школи політичних студій Ігор Когут.

Чи судитиметься Прем’єр з користувачами Facebook, які захотіли йменуватися “Азаровими”, у прес-службі уряду поки не вирішили. До адміністративної відповідальності, через суд, теоретично глава Кабміну може притягти 170 користувачів Facebook та 5 тисяч "юзерів" у “Контакті”.