AirBaltic готова відновити польоти до та з трьох українських міст: за якої умови
Латвійська національна авіакомпанія airBaltic заявила про готовність відновити польоти до та з Києва, Львова та Одеси. Головна умова – безпека.
Відновлення польотів до та з України
Сьогодні, 25 березня, у Києві виконавчий директор AirBaltic Мартін Гаусс зустрівся з віцепрем'єром із відновлення України – міністром розвитку громад, територій та інфраструктури Олександром Кубраковим та гендиректором Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Олексієм Дубревським.
Читайте також Мрія чи реальність: чи можливе відновлення авіарейсів з України
AirBaltic висловила готовність відновити польоти до/з Києва, Львова та Одеси, прагнучи реінтегрувати ці міста у свою мережу після війни, щойно це стане безпечним,
– йдеться у повідомленні авіакомпанії за підсумками зустрічі.
Можливе відновлення авіарейсів з України
На початку березня стало відомо, що Україна почала переговори щодо відновлення авіасполучення. У коментарі 24 Каналу керівництво аеропорту "Бориспіль" заявило, що максимально сприяє розв'язанню питання щодо залучення авіаперевізників до відновлення польотів в Україну, як тільки буде це дозволено з питань безпеки.
Старт нової справи – це постійний рух, безліч завдань та безперервна комунікація. Тому так важливо, щоб авто, в якому ви проводите вагому частину робочого дня, сприяло продуктивності. Розуміючи це, Škoda Octavia пропонує сучасні асистенти руху, підвищений рівень захисту, сучасну мультимедійну систему, бездротове підключення телефону та низку інших опцій, які розширюють звичні можливості С-класу. Цей автомобіль забезпечує впевненість як на дорозі, так і у бізнес-процесах.Ми на постійному зв’язку з українськими та європейськими перевізниками, що історично літали до аеропорту "Бориспіль", та з потенціальними новими партнерами, які ще придивляються до можливостей українського ринку авіаперевезень. Ми вважаємо, що авіаперевізники бачать потенціал України та хочуть бути готовими до відновлення польотів, як тільки це стане можливим з питань безпеки,
– зазначили там.
Також під час розмови з 24 Каналом юрист Олег Бондар зазначав, що остаточне рішення про здійснення польоту приймає капітан повітряного судна, а отже авіаперевізник буде, скоріш за все, першим, хто має врегульовувати претензії у разі нещасного випадку.
Є певний ліміт так званої "безумовної" відповідальності, коли авіакомпанія повинна компенсувати шкоду незалежно від її відповідальності. Для українських перевізників він, як правило, встановлений в розмірі близько 160 тисяч євро. Вимоги понад зазначений ліміт потребують доведення умислу або недбальства з боку перевізника,
– наголошує Олег Бондар.
Також він додав, що відповідальність інших осіб нічим не обмежена, і якщо їхні дії чи бездіяльність призвели, чи сприяли катастрофі, вони можуть бути притягнуті до суду. До того ж мова йде не тільки про матеріальну, але й насамперед про кримінальну відповідальність.