Укр Рус
2 червня, 12:00
2

Чи справді Vodafone блокує номери без оплати – компанія пояснила

Основні тези
  • Vodafone спростував інформацію про блокування номерів за несплату тарифу, заявивши про відсутність змін в умовах обслуговування.
  • Компанія пояснила, що діють стандартні правила, за якими номер залишається активним навіть при несплаті тарифу, і вхідні дзвінки доступні.

У соцмережах та деяких ЗМІ поширили інформацію про нібито нові правила мобільного оператора Vodafone. Мовляв, компанія автоматично блокує номери абонентів, які не встигли вчасно сплатити тариф.

Чи відбувались зміни 

Утім, оператор спростував цю інформацію в коментарі 24 Каналу, запевнивши, що жодних змін в умовах обслуговування не відбулося. 

Дивіться також Ціни підняли всі: найдорожчі та найдешевші тарифи від Kyivstar, Vodafone та Lifecell 

Водночас видання Телеграф псиало, що Vodafone з 1 червня змінив умови обслуговування, і у разі несплати тарифу протягом 30 днів номер можуть повністю заблокувати. 

Зокрема, зазначалось, що така практика нібито вже застосовується і номер можна втратити, якщо не поповнювати рахунок вчасно. Ба більше, оператор, мовляв, не попереджає про завершення дії тарифу, і нічого не пише про блокування номера.

У мережі поширили інформацію про блокування номерів Vodafone / Скриншот "Телеграф"

Що відповіли в компанії

"Інформація про блокування номерів за несплату тарифу, яка поширюється сьогодні деякими телеграм-каналами, не відповідає дійсності. Vodafone Україна не впроваджував нових правил обслуговування", – зауважили у пресслужбі компанії.

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

У Vodafone пояснили, що нині діють стандартні правила, які залишаються незмінними: 

  • Для клієнтів передплати у разі несплати тарифного пакету автоматично активується тариф на день.
  • Для контракту у разі несплати рахунку за попередній місяць вихідні події обмежуються, але вхідні дзвінки, SMS і поповнення рахунку залишаються доступними.
  • Вхідний зв'язок залишається доступним незалежно від статусу оплати тарифного пакету.

У компанії наголосили: усі зміни умов обслуговування за потреби попередньо повідомляють абонентам через офіційні канали. На сьогодні жодних нових правил не вводилося. У Vodafone закликали абонентів звертатися до офіційних джерел інформації компанії та контакт-центру за роз'ясненнями щодо умов обслуговування.