Чи відбувались зміни

Утім, оператор спростував цю інформацію в коментарі 24 Каналу, запевнивши, що жодних змін в умовах обслуговування не відбулося.

Дивіться також Ціни підняли всі: найдорожчі та найдешевші тарифи від Kyivstar, Vodafone та Lifecell

Водночас видання Телеграф псиало, що Vodafone з 1 червня змінив умови обслуговування, і у разі несплати тарифу протягом 30 днів номер можуть повністю заблокувати.

Зокрема, зазначалось, що така практика нібито вже застосовується і номер можна втратити, якщо не поповнювати рахунок вчасно. Ба більше, оператор, мовляв, не попереджає про завершення дії тарифу, і нічого не пише про блокування номера.

У мережі поширили інформацію про блокування номерів Vodafone / Скриншот "Телеграф"

Що відповіли в компанії

"Інформація про блокування номерів за несплату тарифу, яка поширюється сьогодні деякими телеграм-каналами, не відповідає дійсності. Vodafone Україна не впроваджував нових правил обслуговування", – зауважили у пресслужбі компанії.

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

У Vodafone пояснили, що нині діють стандартні правила, які залишаються незмінними:

  • Для клієнтів передплати у разі несплати тарифного пакету автоматично активується тариф на день.
  • Для контракту у разі несплати рахунку за попередній місяць вихідні події обмежуються, але вхідні дзвінки, SMS і поповнення рахунку залишаються доступними.
  • Вхідний зв'язок залишається доступним незалежно від статусу оплати тарифного пакету.

У компанії наголосили: усі зміни умов обслуговування за потреби попередньо повідомляють абонентам через офіційні канали. На сьогодні жодних нових правил не вводилося. У Vodafone закликали абонентів звертатися до офіційних джерел інформації компанії та контакт-центру за роз'ясненнями щодо умов обслуговування.