Втома від сучасних викликів: як брендам залишатися співчутливими, але ефективними
Контекст, в якому перебуває українське суспільство, впливає на бізнес і людей, які продовжують жити та працювати в нашій державі. Брендам потрібно ретельно слідкувати за репутацією та залишатись водночас співчутливими та ефективними.
Якщо раніше агресивна комунікація для збільшення прибутків працювала, то після подій 24 лютого 2022 року бренди мають повністю змінити план дій та tone of voice. Головна мета – проявити більше людяності, не втративши при цьому ефективність, пише Forbes.
Дивіться також Малий бізнес – великий вплив: як локальні бренди допомагають розвиватись Україні
Бізнес 24 спільно зі Škoda розповідає, на чому бізнесу варто сфокусуватися під час війни і як долати втому.
Що робити брендам для збереження ефективності?
Найперше, що треба виокремити – усвідомлення больових точок бізнесу в часи війни.
- Втома та виснаження – один з найбільших викликів, які стоять перед бізнесом
Працівники та клієнти дуже часто не можуть стримати емоцій у такі часи. Це створює додаткову напругу. Емоційні гойдалки часто заважають робочому процесу. Врегулювання конфліктних ситуацій всередині колективу (часом навіть побутових) – тепер на порядку денному багатьох керівників.
- Люди – другий великий виклик
Зараз перед керівниками та перед працівниками постають питання, які не виникали у мирний час, з'являються нові виклики та складні вибори. Люди можуть змінювати роботу з багатьох причин, проте зараз знайти заміну фахівцю особливо складно, тому збереження команди – пріоритет для керівників.
Люди – важлива складова бренду, яку потрібно зберегти / фото Pexels
- Ресурси – третій виклик
А саме ситуація з енергоресурсами та відсутність доступу до швидкого фінансування для бізнесу. Якщо для стартапів і малого підприємництва існують грантові програми, то для сталого бізнесу, який вже роками присутній на ринку, – залучити нові інвестиції важко.
Як бізнесу протистояти викликам?
1. Збережіть команду
Для цього потрібно подбати про безпеку і здоров’я не тільки працівників, а і їхніх родин, що вкрай важливо. Також важлива фінансова підтримка, особливо у складних життєвих обставинах.
2. Потрібно підтримувати працездатність команди
Не варто забувати про звичні ритуали та розпорядок робочого дня, запропонуйте психологічну підтримку працівникам, беріть участь у волонтерських та благодійних проєктах.
3. Зберігати та розвивати бізнес, попри все
Переорієнтовуйте бізнес на нові ринки збуту та сфери, розвивайте глобальний (не тільки локальний) бренд, працюйте над взаємодією бізнесу і держави, компанії і клієнтів.
Зберегти бізнес – найголовніше в часи будь-якої кризи / фото Pexels
Як брендам комунікувати про війну, щоб залишатися співчутливими?
Бізнес не може ігнорувати дійсність, у якій перебуває, тому не комунікувати про війну – погана стратегія. Аудиторія, ринок та бренди адаптовують під нову реальність.
Війна стала життям, і це має відбитися на комунікації бренду. Найперше треба визначити, як війна інтегруватиметься в комунікацію: у якій формі, у якому обсязі, через які каналах та на яких рівнях.
Формати, які працюють:
- лаконічні публікації з підтримкою й співчуттям без брендингу (важливо памʼятати, що в принципі в часи криз – чи то репутаційних, чи національних – брендинг є недоречним);
- реакція з позиції дії – донат, партнерство, передача ресурсів;
- підтримка інших бізнесів, які постраждали;
- зупинка або адаптація всіх промокампаній;
- реакції команд, амбасадорів у форматі відеозвернень;
- просте повідомлення: "Сьогодні – тиша. І підтримка".
У часи війни брендам важливо змінити комунікацію / фото Pexels
Як Škoda Kodiaq допомагає зберігати ефективність?
Керівники бізнесів зіштовхнулись із безліччю викликів, однак всі їх реально подолати. Особливо, якщо мати надійний транспортний засіб, який допоможе бути у потрібному місці в потрібний час. Škoda Kodiaq зберігає ефективність завдяки:
- голосовому управлінню, багатофункціональному керму та 3 регуляторам Smart Dials, які роблять кермування простим та комфортним;
- сертифікованим AGR сидіння з масажем, тризонному кондиціонеру для регуляції температури у салоні;
- швидкій бездротовій зарядці з вентиляцією для 2 телефонів і портам USB-C, щоб завжди залишатися на зв’язку;
- трьом рядам сидінь і великому простору для речей, щоб розмістити все необхідне і для проведення вільного часу, і для роботи просто у машині;
- найсучаснішим асистентам допомоги водію (асистент безпеки, легка парковка, LED освітлення), бо безпека понад усе.