Made in Ukraine – за кордоном: як мобільна гра познайомить увесь світ з українськими брендами
Джерело:
LinkedIn SUITSMEУ мобільній фешн-грі SUITSME, яку створив український стартап Suits, відтепер представлені речі українських брендів VOVK та Kachorovska. Гра доступна тисячам користувачів зі США, Європи, Канади та Австралії.
SUITSME – це симулятор, з допомогою якого можна створити фешн-образи для віртуальної моделі, використовуючи одяг із колекцій найкращих світових брендів, таких як Balenciaga, Burberry, Gucci, Valentino, Yves Saint Laurent, а тепер і українських — VOVK та Kachorovska.
Читайте також Як врятувати бізнес: 4 реальні історії з хеппі-ендом
Одяг для гри відбирає творча команда, дизайнери, та вміло адаптовують його до віртуальної моделі. Якщо щось сподобалося – можна придбати в онлайн-магазинах партнерів за посиланням у застосунку. Також до стильного одягу користувачі можуть обирати макіяж, зачіску, колір шкіри.
Популяризація українського бізнесу
Щоб застосунок нагадував іноземним гравцям про українські бренди, автори запустили фешн-челенджі "Elegant Style with VOVK" та "Bright Accents by Kachorovska". За словами команди, у завданні вже взяли участь гравці зі США, Великої Британії, Нідерландів та інших країн.
Колекція VOVK / Фото LinkedIn SUITSME
Колекція Kachorovska / Фото LinkedIn SUITSME
Це лише початок співпраці з українськими модними брендами, багато з яких уже досить відомі за кордоном,
– говорить засновниця та CEO Suits Галина Єфремова.
Цікаво Міряти одяг можна онлайн: інтерв'ю зі співзасновником 3DLook
Допомогти самовиражатися – мета SUITSME
"Місія SUITSME – допомогти жінкам з усього світу знайти свій стиль, стежити за модними тенденціями й самовиражатися. Ми раді, що VOVK та Kachorovska першими підтримали нашу ініціативу та побачили нові можливості для свого бізнесу в такій колаборації", – зазначає Єфремова.