Таксі, маркетплейси та інші сервіси зобов'яжуть звітувати про заробітки клієнтів

17 серпня 2024, 15:38
Читать новость на русском

Мінфін вигадав новий крок до "забезпечення прозорого та справедливого податкового середовища". Для цього операторам послуг та маркетплейсам доведеться звітувати про своїх клієнтів.

Нові правила 

Операторів цифрових платформ змусять збирати дані про заробітки користувачів. Ця звітність буде надходити від них до податківців. 

Читайте також Людський ресурс – найбільша цінність будь-якого бізнесу: 3 поради, як акумулювати його

Здійснювати цю діяльність доведеться службам таксі, сервісам, які допомагають з орендою нерухомості, маркетплейси. Також нове правило буде стосуватися додатків, через які продають товари або надають послуги. 

Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…

Чим пояснюють таке нововведення 

У Мінфіні заявляють, що звітність про доходи фізичних та юридичних осіб, які користуються різноманітними платформами, дозволить "забезпечити прозоре та справедливе податкове середовище".

Запровадження звітності операторів цифрових платформ сприятиме гармонізації національного податкового законодавства з правом ЄС та підвищенню податкової культури платників податків,
– йдеться у повідомленні. 

Сервіси, які повинні будуть надавати податківцям такі дані, вже сповістили про це на зустрічі у міністерстві.