Маск запускає рекламу у Grok: ШІ почне заробляти на відповідях
- Ілон Маск запускає рекламу в своєму ШІ-чатботі Grok на платформі X (колишній Twitter), щоб компенсувати витрати на утримання GPU.
- Нові алгоритми від xAI автоматизуватимуть таргетинг і розміщення реклами, що вже призвело до підвищення конверсій у веб-рекламі на 40% та зниження середньої вартості реклами на 7% за квартал.
Ілон Маск запускає рекламу у своєму ШІ-чатботі Grok, який є частиною платформи X (колишній Twitter). Це перша спроба дати рекламному бізнесу соцмережі "друге дихання" після відставки CEO Лінди Яккаріно.
Чому Маск братиме оплату?
Водночас це і водночас відповідь Маска на дороге утримання GPU, які потрібні для роботи ШІ. Grok зможе показувати рекламу, а xAI допоможе брендам з автоматизацією та таргетингом оголошень, повідомляє 24 Канал з посилання на FT.
Дивіться також OpenAI випустила дві нові моделі ШІ, але GPT-5 серед них усе ще немає
"Ми зосереджувалися на тому, щоб Grok став найрозумнішим ШІ у світі. Думаю, ми цього досягли. Тепер настав час подумати, як платити за дорогі GPU", – заявив Маск під час онлайн-презентації для рекламодавців.
Бренду платитимуть Grok?
Тепер бренди зможуть платити за появу в відповідях Grok, а нові алгоритми від xAI (компанії Маска у сфері штучного інтелекту) автоматизуватимуть таргетинг і розміщення реклами.
У X підкреслюють, що новий підхід уже приносить результати: конверсії у веб-рекламі зросли на 40% з червня, а середня вартість реклами знизилася на 7% за квартал.
Втім, не всі рекламні агенції вже готові повернутись. Частина брендів і надалі уникає X через проблеми з модерацією контенту, попри те, що Маск цього разу був значно стриманішим, ніж у своїх попередніх висловлюваннях щодо рекламодавців.
Grok наразі активно просувається серед платних підписників X Premium, а компанія xAI збирає інвестиції, щоб конкурувати з OpenAI, Meta та Google. За даними WSJ, SpaceX інвестує 2 мільярди доларів у xAI, а загальне фінансування може сягнути 10 мільярдів доларів.