Через масовані обстріли попит на генератори зріс майже в 10 разів
Джерело:
Українська рада торгових центрівЗа місяць попит на генератори зріс у 10 разів проти аналогічного періоду рік тому. Також українці активніше купують павербанки, акумулятори, інвертори та зарядні станції.
Попит на генератори зріс
Мережа магазинів Епіцентр повідомила, що у них за період із 10 жовтня до 10 листопада 2022 року купили майже в 10 разів більше генераторів, ніж за аналогічний період минулого року. Драйвером пожвавлення попиту на такі групи товарів стали масовані обстріли росіян критичної інфраструктури України.
Читайте також Як спілкуватися з колегами і клієнтами під час війни: 6 важливих порад
Суттєвий сплеск попиту на зазначені групи товарів відбувся після масованих ракетних обстрілів української енергетичної інфраструктури, які розпочалися в середині жовтня і призвели до аварійних відключень електроенергії у більшості регіонів країни,
– розповів керівник департаменту "Споживча електроніка" компанії Денис Стіхін.
Які генератори найпопулярніші
За даними аналітичного відділу компанії, найпопулярнішими серед споживачів були:
- бензинові генератори, частка яких у структурі продажу становила майже 82%;
- частка дизельних генераторів за цей період дорівнювала 11%;
- решта припала на комбіновані та спеціальні агрегати.
На які ще категорії товарів зріс попит
Також через перебої з електроенергією зріс попит на акумулятори, реалізація яких зросла більше ніж утричі, та інвертори, які продавалися майже вчетверо частіше, ніж минулого року.
Ще більша динаміка зростання продажу за зазначений період спостерігалася в категорії павербанків. Їх продаж злетів більше ніж у 16 разів.
Активно українці купували й портативні зарядні станції. Їх реалізація зросла у 2,5 раза у період з 10 жовтня до 10 листопада проти попереднього місяця.
Це відносно нова для ринку товарна група, про яку покупець ще недостатньо обізнаний. За фактом це аналог бензинового електрогенератора, який можна використовувати у квартирі й деякий час забезпечувати освітлення, заряджати гаджети або підтримувати роботу холодильника, котла, телевізора, роутера та іншої техніки. Найімовірніше, в умовах віялових відключень електроенергії в містах, попит на цю товарну категорію продовжить зростати,
– ділиться Стіхін.
Раніше також повідомлялося, що перебої з електроенергією спричинили зростання продажу газових балонів і туристичних плит, свічок, ліхтариків, батарейок, ламп на акумуляторах та інших схожих товарів.
Зверніть увагу! Завжди залишатися на зв'язку зі своїми клієнтами навіть поза офісом дозволяє Віртуальна мобільна АТС від Київстар: жодних витрат на обладнання та обслуговування, налаштування й запуск до 5 хвилин, об'єднання мобільних та фіксованих номерів компанії в одну мережу. Працюйте там, де зручно!