Він допомагає навіть "тролити": як ChatGPT став частиною війни між McDonald's та Burger King

12 червня 2023, 18:33
Читать новость на русском

Джерело:

businessinsider

ChatGPT активно увірвався у всі сфери нашої діяльності. Цікаво, що навіть смм-ники знайшли йому цікаве застосування.

Burger King і McDonald's вкотре вирішили "помірятися" бургерами. Це призвело до дуже кумедної ситуації.

Читайте також "Розумні" міста вже з'являються в Україні: які інновації впроваджуються

Як Burger King і McDonald's воюють за допомогою ChatGPT

У Бразилії Burger King і McDonald's розмістили свої білборди поруч. Цікаво, що обидва рекламні повідомлення кажуть про те, що бургер від компанії є "найбільш знаковим" бургером. 

Виявляється, обидва рекламні повідомлення складав ChatGPT. У них навіть подібний дизайн, тож смм-ники, користуючись штучним інтелектом, не потурбувалися навіть про оригінальність. 

Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…

Раніше McDonald's публічно запитав у ChatGPT про найбільш відомий бургер у світі, і отримав у відповідь свій продукт. Burger King вирішив не відставати від конкурента, але зробив не надто переконливий крок.